Iphone 3g herstellen/unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik zie even door de bomen het bos niet meer, vriend van me heeft een iphone 3G Die heb ik toen der tijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g herstellen/unlock
Hallo mensen,
Ik zie even door de bomen het bos niet meer, vriend van me heeft een iphone 3G Die heb ik toen der tijd simlock vrij gemaakt met een unlock etc, nu wilde hij hem gaan update maar pakte dat niet goed uit, dus vroeg hij of ik het weer goed kon krijgen. welke stappen moet ik nu volgen? al flink wat gegoogeld, heb hem wel weer op 3.1.3 gekregen of 4.2.1 dat weet ik eigenlijk niet, ben nu niet thuis dus kijk het vanavond even na. maar goed terug op 3.1.3 moest ik hem activeren in itunes alleen heb ik geen goeie simkaart nu kan je dat ook weer allemaal omzeilen, wie kan mij misschien uitleggen wat ik zou moeten doen of proberen? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ten eerste ligt het eraan watvoor simlock de iPhone heeft? Je kunt Redsn0w gebruiken om er een Jailbreak op te zetten (en activeren volgens mij) en dan kan je weer bellen via Ultrasn0w (te downloaden via Cydia).
|
|
|||
|
|||
Hij draaid nu op 3.1.3 op de ipad base band,
alleen kom ik er niet in kan alleen 112 bellen, hij is dus niet geactiveerd moet ik hem op 4.2.1 zetten of is hij wel te activeren op 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Als je hem origineel van T-Mobile hebt zou hij nu simlockvrij moeten zijn?
|
|
|||
|
|||
.
Ja dan ishij officieel simlock vrij,
maar dat is hij waarschijnlijk niet, mensen help aub, hoe kan ik mijn iphone 3g baseband 6.15.00 herstellen maakt niet uit op welke firmware hij draaid 3.1.3 4.2.1 moet wel te activeren en te unlocken zijn helppp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: herstellen met behoud unlock | konichiwa1 | Unlock | 9 | 27-12-10 20:02 |
iPhone: Iphone 4 ios 4.0.1(USA) herstellen van reservekopie => jailbrake en unlock kwijt??? | beejay13 | Jailbreak | 0 | 07-10-10 16:16 |
iPhone 3G: unlock na fabrieksinstellingen herstellen | dansaapje | Unlock | 4 | 09-08-10 23:46 |
3G unlock herstellen/ongedaan maken | Sihasale | Unlock [archief] | 2 | 30-01-09 00:59 |
onbekende fout (6) bij herstellen na 1.1.3. unlock | gracha | Unlock [archief] | 10 | 12-02-08 23:06 |
|
|