Geupdate naar ios5. Kan niet meer unlocken! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3GS met t-mobile simlock. Nu heb ik deze van het weekend aan itunes gehangen in DFU mode en de nieuwste software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geupdate naar ios5. Kan niet meer unlocken!
Ik heb een iphone 3GS met t-mobile simlock. Nu heb ik deze van het weekend aan itunes gehangen in DFU mode en de nieuwste software gedownload en geinstalleerd(Nu weet ik niet welke dit is ? ios5 of 4.3) De installatie is goed verlopen en dan komt het configuren van de telefoon. Alleen de activatie lukt niet! Ik heb het geprobeerd met een t-mobile en vodafone simkaart maar beiden zegt itunes dat er geen simkaart is aangetroffen. En activeren via Wi-Fi zegt de iphone de heletijd dat het activeren is mislukt omdat de servers eruitliggen. Ben ook al naar een gsm reparatie winkel geweest maar die zeggen dat ik de iphone kan weggooien? Dat is tog hartstikke vreemd.. gewoon via itunes geupdate en het werkt niet! Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Downgrade hem weer en zie wat er gebeurt he ! je kan bij een 3GS altijd terug naar 4.1!
|
|||
|
|||
Vanaf 3.1 is de software tog niet meer te downgraden of heb ik dit onjuist?
Zit nog steeds met dit probleem.. niemand die al een oplossing heeft ? |
|
|||
|
|||
hoi,
waarschijnlijk heb je ook baseband 6.15(ipad), hier gebeurd iets mee door de update, als je deze weer opnieuw flashed(jailbreak, doet hij het weer, zoek even op baseband unlocken en binnen 15 min doet hij het weer, grtjes arius |
|
||||
|
||||
en VW070, al opgelost?
Had je idd een iPad baseband? Was je 3Gs unlocked met T-Mobile NL? (en dus officieel / IMEI te unlocken via iTunes?) |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, er staat dat de server niet bereikbaar is maar als ik hem op de pc aansluit (itunes) dan zegt ie dat ik geen simkaart heb (zit er wel in). ik heb zelf een telfort kaart, maar doet dat ertoe? ik kan nu niks meer :S kan iemand me helpen, ik los het graag zelf op ipv 1 voor 1 de telefoonwinkels langs te gaan
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
lees dit topic eens door, negen van de tien problemen worden veroorzaakt doordat de baseband incompetent is gemaakt door een update van 5.01, dit heeft als gevolg veel van de bovengenoemde problemen, de baseband communiceert op een of de andere manier met je sim kaart, ik ben zelf ook twee weken bezig geweest en had de iphone al bijna tegen de muur gegooid, maar na het lezen van dit topic was het binnen 15 min geregeld, zoek ook even op baseband unlocken op dit forum, dan moet het lukken, |
|
|||
|
|||
ik ben niet zo handig met deze forum dingetjes, kan je het misschien stap voor stap uitleggen plz
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
lees dit stuk eens door forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/100860-geen-service-sim-onleesbaar-na-update-ios-5-a.html grtjes arius |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Last van simlock na update IOS5, kan niet meer terug. | MargotHG | Unlock | 46 | 03-05-12 16:26 |
Ik kan niet meer gebeld worden na update ios5 | Tieledinges | iPhone algemeen | 0 | 06-11-11 17:15 |
IPhone 4 kan ik niet updaten naar ios5 | wijnandwent | iPhone algemeen | 1 | 18-10-11 17:58 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
3G geupdate naar 2.2, yessim werkt niet meer. | Jupske | Archief | 1 | 01-12-08 15:26 |
|
|