Iphone sim lock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb gisteren een Iphone gekocht van een man, 2dehands. Hij zei me dat hij dat van Duitsland bracht en het geblokkeerd is omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone sim lock
Beste
Ik heb gisteren een Iphone gekocht van een man, 2dehands. Hij zei me dat hij dat van Duitsland bracht en het geblokkeerd is omdat hij het naar Belgie bracht. Ik weet niet veel over Iphone's. Hij heeft Cydia laten installeren op et Iphone en hij zei dat ik de Iphone niet mocht uitschakelen anders blokkeerd hij helemaal. ik heb vandaag mijn sim kaart laten verkleinen, maar als ik hem er in steek, zegt de Iphone dat er geen service is. Ik weet niet wat ik moet doen. Kunnen jullie mij advies geven. bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp vrij weinig van je verhaal, maar het heeft er alle schijn naar dat je een iPhone met simlock hebt. Die simlock is middels een jailbreak tool omzeild. Echter zodra je de jailbreak kwijt raakt, kun je dus niet meer bellen of gebeld worden omdat de simlock er dan weer op zit. Al met al niet handig voor iemand die er zo weinig verstand van heeft. En ook niet handig om dan zo'n dubieuze iphone 2e hands te kopen. Je had beter vóór de koop advies kunnen vragen. Nu zit je er maar mee.
Ik zou zeggen: lees je eens goed in op dit forum. Er zal een wereld voor je open gaan. |
|
|||
|
|||
Welke jailbreak is dit dan. Ik zal nog eens rond snuffelen op dit forum.
|
|
|||
|
|||
Dus ik heb hieruit begrepen dat mijn Iphone niet kan unlockd worden. Leuk. 350 euro in de vuilbak.
Versie 4.3.5, baseband 04.11.08 kan dus niet unlocked worden, als ik het goed zie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim Lock iPhone 4 | birdiebarty | iPhone algemeen | 21 | 22-09-11 13:25 |
Iphone 4 geeft sim lock aan? wat nu | arnocup | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 19:14 |
iPhone 3G: Iphone Sim-Lock Lukt NIET ? | Maniak | Unlock | 1 | 13-06-10 20:28 |
iPhone 3GS: Sim lock vrije Iphone | cderooij | Unlock | 2 | 07-07-09 08:47 |
iPhone in Italie SIM-lock vrij te koop? | ridmaur | Archief | 2 | 17-07-08 13:25 |
|
|