3gs aan de praat krijgen! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik krijg mijn 3gs niet meer aan de praat, De iPhone is een franse, miss is dit niet onbelangerijk Hij was gejailt, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs aan de praat krijgen!
Hallo iedereen,
Ik krijg mijn 3gs niet meer aan de praat, De iPhone is een franse, miss is dit niet onbelangerijk Hij was gejailt, en kon er plots niet meer mee bellen. Heb hem gerestored met itunes, waar ik voor gewaarsschuwd was dit niet te mogen doen. ik wou gewoon met itunes restore doen, dan loopt hij het hele proces af en plots krijg ik foutmelding error 29... heb er al veel over gelezen maar geen oplossing gevonden. Ik wil gewoon stabiele firmware erop installeren en hem terug aan de praat krijgen en wil er zelfs voor betalen indien iemand mij begeleid advies kan geven. bedankt Pedro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 1 Na alle gegevens wissen en herstellen niet meer aan praat te krijgen | rbn | iPad algemeen | 0 | 04-10-11 00:42 |
iPad 2 vastgelopen hoe weer aan de praat krijgen? | kobus12 | iPad algemeen | 3 | 06-08-11 15:36 |
Ringtone aan de praat krijgen | cocob | Ringtones en Wallpapers | 0 | 03-03-10 16:04 |
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen | tweeg | iPhone algemeen | 17 | 09-10-08 19:34 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
|
|