iPad 2 vastgelopen hoe weer aan de praat krijgen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ipad 2 een maandje oud maar nu heb ik een probleem. ik drukte op de safari app en ineens staat het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 vastgelopen hoe weer aan de praat krijgen?
ik heb een ipad 2 een maandje oud maar nu heb ik een probleem. ik drukte op de safari app en ineens staat het scherm stil en deed hij zeker een minuut niks. dus ik probeer de lock button een minuut intedrukken toen kwam het apple logo met een draaient cirkeltje in beeld (ik weet niet of dat door de lock button komt of dat gewoon een actie van de ipad was)
to the point: het apple logo met het draaiende balkje staat nu zeker al een half uur in beeld en de ipad zelf valt ook niet op donker. weeten jullie mischien hoe ik hem aan de praat kan krijgen of als die simpelweg kapot is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Harde reset al geprobeerd?
|
|||
|
|||
Dankje voor je antwoord maar helaas wilt hij ook niet reseten
|
|
|||
|
|||
Reset werkt altijd: powerknopje en homebutten gelijk indrukken en houden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update 3G weer aan de praat | nlrela | iPhone algemeen | 2 | 23-06-10 20:48 |
iPhone: Ten einde raad, reeds 8u mijn iPhone weer aan de praat proberen krijgen | tripkip | Jailbreak | 0 | 21-05-10 23:42 |
Ringtone aan de praat krijgen | cocob | Ringtones en Wallpapers | 0 | 03-03-10 16:04 |
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen | tweeg | iPhone algemeen | 17 | 09-10-08 19:34 |
Iphone niet meer aan de praat te krijgen | Dualcore | iPhone algemeen | 4 | 15-08-08 00:16 |
|
|