//

Foutmelding " applebaseband: could not find mux function'.

Foutmelding " applebaseband: could not find mux function'. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) een tijd geleden heb ik mijn iphone 3gs 4.2.1 gejailbraiked met redsnow. Aangezien ik de iphone altijd weer just boot tethered now moet opstarten als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-11, 17:05
Rheijning Rheijning is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard Foutmelding " applebaseband: could not find mux function'.

een tijd geleden heb ik mijn iphone 3gs 4.2.1 gejailbraiked met redsnow.
Aangezien ik de iphone altijd weer just boot tethered now moet opstarten als de batterij leeg was en ik de nieuwste software wilde, heb ik mijn iphone hersteld in Itunes. Fabrieksinstellingen zeg maar. Maar nu kan ik de iphone niet meer jailbraiken. Zowel met greenpoisen als wel met redsnow.

Wat is hiervoor de opstelling?

alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2011 om 16:08 ----------

Als toevoeging: Bij redsnow krijg ik de volgende foutmelding: Mouting rootfs as read only....ERROR.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-11, 11:39
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

je hebt hem weer hersteld naar 4.2.1 lijkt mij? en op welke software draaide je eerst dan?
  #3  
Oud 05-12-11, 16:33
Rheijning Rheijning is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Het is min of meer opgelost. Ik heb via itunes een restore gedaan naar 5.0.1. Vervolgens via redsnow gejailbreaked met ipsw 5.0! Dit werkt. Maar nu krijg ik geen service... Is hier al een oplossing voor dat jij weet?
Groet
  #4  
Oud 05-12-11, 18:10
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

heb ergens gelezen dat dit soms ff kan duren. en anders probeer de jailbreak nogmaals en kijk of er iets veranderd. ben zelf nog niet helemaal op de hoogte omdat ik met iphone 4S werk. dus wacht op jailbreak
  #5  
Oud 05-12-11, 19:07
Rheijning Rheijning is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb inmiddels opnieuw restore gedaan via itunes... Vervolgens gejailbreaked maar dan naast cydia ook ipad baseband en deactivate gedaan.... Het werkt weer!!!!!
  #6  
Oud 06-12-11, 11:38
Guppez84 Guppez84 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Bergum (Friesland)
Berichten: 33
Standaard

oke top! mooi dat het gelukt is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" mikeivens iPhone algemeen 22 17-01-14 12:08
Find my iPhone "onzichtbaar" maken. simonn iPhone algemeen 4 06-11-11 17:46
Windows: foutmelding 'We are unable to find Itunes on your computer' Ventura123 iTunes 2 29-09-10 18:17
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" aikoN iPhone Apps 1 29-07-10 15:50
Windows: "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding Brum iTunes 2 18-10-08 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.