o2 iphone uit UK discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag en gister heel wat topics gelezen ik zit met een probleem ik heb sinds eergister mijn iphone 4 binnen uit engeland ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
o2 iphone uit UK
hallo
ik heb vandaag en gister heel wat topics gelezen ik zit met een probleem ik heb sinds eergister mijn iphone 4 binnen uit engeland de carrier is o2 ( 100 % zeker o2 ) ik installeer itunes ( nieuwe versie ) zet de iphone aan ik moet taal instellen dat lukt land instellen dat lukt locatievoorzieningen dat lukt Wi-Fi netwerk lukt ook dan kom activation lukt NIET ( ontkoppel uw iphone en plaats simkaart ) op itunes staat het zelfde dat ik mijn iphone moet activeren en de iphone is up to date wat moet ik precies doen om hem te unlocken en te gebruiken met mijn vodafone abbo ? alvast bedankt voor de reactie`s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
imei unlock is enige mogelijkheid voor jou op dit moment! dat heb je al in een andere thread al gevraagd ! ...maar goed als je me niet gelooft dan is het ook goed...
|
|||
|
|||
doe graag alles dubbel
sorry hier voor |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender | red_2003 | iTunes | 0 | 19-01-10 21:05 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
CD's uit map (C:) en dus uit I-Phone? | Mary | iPhone algemeen | 0 | 24-10-08 12:12 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
|
|