8gb 6.15 bb geen homescreen, lijkt wel bricked discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn iphone 3gs 8gb start niet meer door naar de homescreen. Hij kan in DFU, Itunes herkend hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
8gb 6.15 bb geen homescreen, lijkt wel bricked
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Mijn iphone 3gs 8gb start niet meer door naar de homescreen. Hij kan in DFU, Itunes herkend hem zelfs en heb er net zelfs nog 5.01 opgezet echter krijg ik na het apple logo een oneindige laad schermpje. Dus het dingetje blijft ronddraaien. Er staat baseband 6.15 op en moet de iphone 3gs 8gb hier tegen kunnen omdat deze nog uit 2010 komt en niet de vervangende baseband heeft. Toen de iphone 3gs net opnieuw starte na de update van 5.01 kreeg ik in itunes de volgende melding: de iphone die u probeert te activeren heeft geen sim-kaart De sim-kaart zit er gewoon in, echter heb ik op de iphone zelf nog steeds het ladende dingetje ronddraaien. Help me alstublieft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad lijkt geen internet meer te vinden! | Moniek67 | iPad algemeen | 10 | 15-01-12 00:14 |
iPhone: Herstel mislukt, iPhone in recovery en lijkt bricked? Please help! | Mireille005 | Jailbreak | 10 | 06-01-12 15:29 |
geluid: de telefoon lijkt wel hees! | ReenPouwels | iPhone algemeen | 0 | 16-03-10 16:52 |
[Iphone 8Gb] Baseband corrupt? bricked? 1.1.4/1.1.3/1.0.2. | DokieDokie | Unlock [archief] | 16 | 07-06-08 01:29 |
iPhone vrije sim, unlock, maar lijkt ge-bricked | breichgelt | Unlock [archief] | 9 | 10-11-07 23:30 |
|
|