//

Ipad lijkt geen internet meer te vinden!

Ipad lijkt geen internet meer te vinden! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad kan sinds eergisteren niet meer op het internet, vrijdag was ie traag en sputterde hij wat en sinds zaterdag kan ik niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-12-11, 20:56
Moniek67 Moniek67 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Ipad lijkt geen internet meer te vinden!

Mijn iPad kan sinds eergisteren niet meer op het internet, vrijdag was ie traag en sputterde hij wat en sinds zaterdag kan ik niet meer op internet.
Hij vindt wel een Wi-Fi en als ik alles ingeef blijft hij zoeken om verbinding te maken. Heb hem al aan de computer gehangen (herstel), Wi-Fi al uitgezet, Dlink gereset... niets helpt. Het gekke is dat al mijn PC, en de 3 iPhones die we in huis hebben het wel goed doen. iPad heeft het ook 9 maanden perfect gedaan. Wie o wie weet raad want ik word hier helemaal gek van!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-11, 23:04
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ga naar het punt waar je e Wi-Fi aanzet en zet die aan.
Toets nu op het blauwe pijltje achter je eigen account.
Toets nu op Statisch en vul daar alle juiste gegevens in, waarschijnlijk krijg je nu wel verbinding.



Je moet in je PC / iMac bij de Wi-Fi of Ethernet instellingen kijken en daar de gegevens bemachtigen die je in je iPad of iPhone nodig hebt, alleen je moet het IP-adres niet in het geheel overnemen het laatste getal 3 cijfers maak die maar 10 hoger of lager. Hierdoor geeft je je iDevice een vast IP adres in je eigen netwerk en krijg je wel toegang tot het internet.
  #3  
Oud 13-12-11, 17:22
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb hetzelfde voorgehad. Ipad 1 van een vriend.
Niets leek te lukken. (Ook andere Wi-Fi router geprobeerd)
En dan opeens ging het wel. Weet niet wat het was.
  #4  
Oud 13-12-11, 18:25
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NICK666 Bekijk bericht
Heb hetzelfde voorgehad. Ipad 1 van een vriend.
Niets leek te lukken. (Ook andere Wi-Fi router geprobeerd)
En dan opeens ging het wel. Weet niet wat het was.
Hopen dat ie het weer gaat doen dan maar.
  #5  
Oud 13-12-11, 18:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Lease al vernieuwd ?
  #6  
Oud 13-12-11, 21:09
Moniek67 Moniek67 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Lease al vernieuwd ?
.

Wat is een Lease? Sorry ben een leek op computergebied, kan er alleen maar mee werken, als het al werkt! Heb ondertussen al op het blauwe pijltje geduwd, gegevens allemaal terug ingegeven, dan ljkt hij alles te vinden alle gegevens staan er maar hij blijft zoeken. Na een tijdje zijn alle gegevens weer verdwenen. Ik word hier onnozel van
  #7  
Oud 13-12-11, 21:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je op het blauwe pijltje klikt nadat je verbinding hebt gemaakt zie je onderaan het nieuwe scherm een knop Vernieuw lease. Als je daar op klikt kies je voor ja. Werkt als iPad contact met router verloren is. Je hoeft dan niet via " vergeet dit netwerk" weer opnieuw in te loggen. Maar gezien je hierboven beschrijft zal dat voor jou niet de oplossing zijn.
Heb je je router al eens gereset ? (een paar minuten van de spanning)

Laatst gewijzigd door Beech43; 13-12-11 om 22:22.
  #8  
Oud 13-12-11, 21:47
Moniek67 Moniek67 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Als je op het blauwe pijltje klikt nadat je verbinding hebt gemaakt zie je onderaan het nieuwe scherm een knop Vernieuw lease. Als je daar op klikt kies je voor ja. Werkt als iPad contact met router verloren is. Je hoeft dan niet via " vergeet dit netwerk" weer opnieuw in te loggen. Maar gezien je hierboven beschrijft zal dat voor jou niet de oplossing zijn.
Heb je jebrouter al eens gereset ? (een paar minuten van de spanning)

Ik heb men router al een volledige nacht uitgetrokken maar ook dat hielp niet. Morgen ga ik proberen of ik bij een vriendin wel op internet kan. Indien ja dan ligt het hier aan men netwerk, wel raar dat ik en mijn huisgenoten geen probleem hebben met onze iPhone of computer. En als hij ergens anders ook geen verbinding maakt breng ik hem terug naar de winkel waar ik hem kocht er zit nog garantie op. Wordt vervolgt ;(
  #9  
Oud 18-12-11, 13:12
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Bij een vriend was het de volgende oorzaak: teveel programma,s stonden open. Klik 2x op de hometoets,dock gaat omhoog, druk voorzichtig een prg aan totdat het wiebelt en druk ze 1 voor 1 uit op het rode rondje. Daarna weer op de hometoets drukken om alles te laten zakken. De ipad helemaal uitzetten en weer aan. Toen deed Wi-Fi het weer. Proberen waard.
__________________
Iphone 5C groen 16gb, Imac, Ipad4 wit 64gb Wi-Fi 4G
  #10  
Oud 18-12-11, 22:33
Moniek67 Moniek67 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Jammer genoeg helpt ook dit niet. Ben vandaag Nederland in een Apple store geweest en zij vonden dat ik hem toch maar best binnen breng in de winkel waar ik hem kocht. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte alvast merci voor de support ;(
  #11  
Oud 14-01-12, 23:14
Moniek67 Moniek67 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Hey, heb vandaag mijn iPad teruggehaald en ik heb een nieuwe gekregen, wat er mis was met het andere toestel zal altijd een raadsel blijven want het werd mij niet meegedeeld. Maar vanaf nu ben ik weer de trotse bezitster van een werkende iPad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen internet meer (3G/2G) w.d Odido (T-Mobile) 0 04-06-10 12:26
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden evankras iPhone algemeen 3 27-08-09 18:13
Geen internet meer? shopaholic Archief 6 29-05-09 11:09
geen internet meer en kan geen sources meer updaten jeroenrd Overige providers Nederland 1 14-02-08 16:43
Geen internet meer Lantaarnpaal Archief 1 02-02-08 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.