Baseband behouden en activeren ZONDER jailbreak discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Op dit moment werkt men gelockte iPhone 4 (T-Mobile Germany) met een gevey sim. Ik heb een custom IPSW aangemaakt (untethered jailbreak) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband behouden en activeren ZONDER jailbreak
Hey allemaal,
Op dit moment werkt men gelockte iPhone 4 (T-Mobile Germany) met een gevey sim. Ik heb een custom IPSW aangemaakt (untethered jailbreak) en men baseband behouden en dan ook laten hacktivaten etc. Met de gevey sim werkt dit nu perfect. Ik zou eigenlijk dezelfde situatie willen aanhouden, maar dan ZONDER jailbreak. Is het dus mogelijk om een ipsw aan te maken die men baseband behoudt en men iphone activeert ZONDER jailbreak? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groeten, dotcom87 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan ervoor kiezen om cydia niet te installeren.
Verder gaat het niet dacht ik. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@dotcom87, pas even op dat we hier op het forum geen gevey ondersteuning mogen bieden. Ik laat de topic nog even open voor andere oplossingen maar zodra er weer sprake is van gevey gaat deze direct op slot!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom zou je geen jailbreak willen ? Enfin om je vraag toch te beantwoorden, het is wel mogelijk. Gewoon met REdsn0w no_BB update custom software maken en dan activeren met originele T-mobile Duitsekaartje. Als je dat niet hebt, bestaan nog Progammeerbare simkaartjes om elke provider te programmeren die je wil ! Zo doe ik dat altijd...zo heb ik nooit problemen met PUSH en daarna ga ik alsnog jailbreaken ! maar goed dat laatste kun jij uitlaten...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: activeren + baseband behouden | Guest-201302122225 | Unlock | 8 | 29-12-11 11:47 |
iPhone 4: Untethered jailbreak IOS 5.0.1 + baseband behouden Mogeleijk ? | Guest-201302122225 | Unlock | 1 | 13-12-11 18:08 |
Baseband behouden bij iOS5 | Kevin | iPhone algemeen | 4 | 11-10-11 00:22 |
iPhone 3GS: Iphone 3GS 4.0.1 baseband 06.15.00 activeren. | arnoagten | Unlock | 0 | 02-08-11 11:47 |
iPhone: Behouden van baseband na TinyUmbrella | compela18 | Jailbreak | 1 | 12-10-10 07:55 |
|
|