iPhone 4 t-mobile vraag ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo is sta op het punt voor het eerst te jailbreaken, mijn telefoon komt gewoon uit nederland. Maar moet ik deze dan alsnog unlocken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 t-mobile vraag ?
Hallo is sta op het punt voor het eerst te jailbreaken,
mijn telefoon komt gewoon uit nederland. Maar moet ik deze dan alsnog unlocken en waarvoor moet ik unlocken, of kan ik gewoon zonder problemen jailbreaken? wat doet unlocken ? En waarvoor is het nodig, waar dient het voor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
sorry dat ik het verkeerd heb neergezet, de vraag is alleen is het echt nodig of maakt het niet uit in mijn geval
|
|
||||
|
||||
Nederlandse T-Mobile iPhone 4 is (al) unlocked. En lees svp de info na de link van XIII.
|
|||
|
|||
Ok super, dacht dat dit met simlock te maken had. dus kan nu thethered JB uitvoeren (ben op mijn werk en kan de link niet openen op mijn telefoon)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Telenet Mobile vraag | crunch | Overige providers België | 5 | 05-01-11 18:03 |
T mobile abbo vraag | Woutair | Odido (T-Mobile) | 3 | 24-08-09 01:12 |
vraag over t-mobile simlock | maarten1984 | Odido (T-Mobile) | 9 | 03-01-09 14:59 |
Vraag over iphone unlock bij T-mobile | curica | Odido (T-Mobile) | 3 | 16-07-08 13:16 |
|
|