Unlocken op iOS 5.1.1 via Ultrasn0w Fixer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alleen een Tele2 sim, krijg ik dan geen probleem als ik na de upgrade de iPhone moet activeren? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen een Tele2 sim, krijg ik dan geen probleem als ik na de upgrade de iPhone moet activeren?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2012 om 12:22 ---------- Het model is mc140dn Is het dan Nederlands of Duits?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je moet de sim kaart van een andere provider gebruiken als je de iPhone aansluit op iTunes.
Momenteel is m'n iPhone simloc vrij door de jailbreak dus werkt die procedure voor mij niet.. |
|
||||
|
||||
Wat is dan precies het probleem?
|
|
|||
|
|||
Als ik ga upgraden moet ik activeren, met een org sim, die heb ik niet dus kan ik m'n huidige jailbrea. Ongedaan maken, dan officieel de simlock verwijderen en daarna upgraden, als ik dan moet activeren is de iPhone echt simlockvrij en kan ik dat met m'n Tele2 sim doen
|
|
||||
|
||||
Ik zie in deze methode nergens een activatie:
iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhoneclub.nl Misschien kun je daar iets mee? |
|
|||
|
|||
het punt is: om hem officieel te unlocken moet toch eerst de jailbreak eraf..
Door de jailbreak is het nu zonder simlock. Als ik wil upgraden komt de simlock er toch weer gewoon op?? |
|
||||
|
||||
Kun je het niet simpel oplossen door een T-Mobile prepaid kaartje te kopen?
|
|
|||
|
|||
Zou dat werken??
dan doe ik dat meteen!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Unlock iOS 5 met Ultrasn0w | martijnmiddel | Unlock | 65 | 07-11-11 12:50 |
iPhone 3GS: ultrasn0w 1.2 werkt niet (iOS 4.1 + baseband 05.14.02 | sintjopper | Unlock | 1 | 29-11-10 17:14 |
iPhone 3G: Is 3G + FW 4.1 nu te unlocken met Ultrasn0w? | tne7laa | Unlock | 2 | 19-10-10 17:23 |
|
|