Activatie en unlock vervangend toestel discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn defecte iphone 4 ben ik op zoek naar een vervangend exemplaar waarmee ik mijn huidige T-Mobile abonnement af kan maken. Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activatie en unlock vervangend toestel
Hallo,
Voor mijn defecte iphone 4 ben ik op zoek naar een vervangend exemplaar waarmee ik mijn huidige T-Mobile abonnement af kan maken. Is het mogelijk een gebruikte iPhone 4 (uit het buitenland) te activeren en unlocken met mijn huidige simkaart? Ik heb de zoekfunctie en Google gebruikt, maar ik twijfel toch of dit kan gaan werken. Alvast bedankt, Benjamin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De buitenlandse iPhone is niet simlockvrij.
Zou een simkaart met een geldig iphone-abonnement genoeg zijn om een iphone van een andere provider te unlocken? Of is dit per provider gescheiden? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vandaar ook eigenlijk de minder gebruikte term: provider lock
|
Labels |
activeren, gebruikt, iphone, sim, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock buitenlands toestel | alvingeleijn | Unlock | 1 | 09-01-12 13:26 |
iPhone 4: Activatie naar Unlock | ddkz | Unlock | 2 | 23-08-10 19:21 |
iPhone 1e gen.: Alleen activatie en unlock? | Nemisis2003 | Unlock | 2 | 16-01-09 12:37 |
Iphone 3g unlock op 9 toestel getest | TTEL | Unlock [archief] | 1 | 06-01-09 09:43 |
|
|