unlock buitenlands toestel discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Franse iphone 4 met simlock. Ik heb hem van een particulier overgenomen met Jailbreak. Nu staat er iOs 4.3.5 op en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock buitenlands toestel
Ik heb een Franse iphone 4 met simlock. Ik heb hem van een particulier overgenomen met Jailbreak. Nu staat er iOs 4.3.5 op en ik wil hem graag updaten naar 5.0.1. Kan dat? Of is dat nog niet mogelijk omdat mijn toestel een sim-lock heeft? Ik heb Vodafone als provider en het is niet mogelijk om de simlock eraf te krijgen. Dus het zal weer met een Jailbreak moeten neem ik aan?!
Ik hoor het graag, iedere hulp is welkom! Alvast hartelijk dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek eens op "custom firmware".
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
service werkzaamheden op een buitenlands toestel | ErwinKooijman | iPhone algemeen | 0 | 21-12-09 17:44 |
Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ? | denzell86 | Unlock [archief] | 1 | 21-03-09 22:18 |
Iphone 3g unlock op 9 toestel getest | TTEL | Unlock [archief] | 1 | 06-01-09 09:43 |
|
|