service werkzaamheden op een buitenlands toestel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone uit Italie, ik heb wat problemen met mijn wifi verbinding. Zijn er in Nederland bedrijven die tegen een vergoeding je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
service werkzaamheden op een buitenlands toestel
Hoi,
Ik heb een iphone uit Italie, ik heb wat problemen met mijn Wi-Fi verbinding. Zijn er in Nederland bedrijven die tegen een vergoeding je hierbij kunnen helpen? Het blijft belachelijk dat je alleen bij Tmobile terecht kunt als je daar een toestel heb gekocht. Benieuwd naar jullie tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nogmaals navignon op een ander toestel? | pompino | iPhone Navigatie | 3 | 04-11-10 12:28 |
I-300 of toch een los toestel? | jorries | Odido (T-Mobile) | 5 | 12-09-10 18:34 |
Hoe herken ik een gejailbreakt toestel? | Verrenoorden | Jailbreak | 1 | 22-06-10 21:36 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Wie heeft nu WEL een Los toestel binnen? | carneirodesign | Archief | 4 | 31-07-08 15:06 |
|
|