Iphone 4 Duitse simlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 van mijn oom gekregen. Deze telefoon heeft een Duitse Vodafone simlock erop zitten. Ik hoop dat iemand mij op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Duitse simlock
Ik heb een iphone 4 van mijn oom gekregen. Deze telefoon heeft een Duitse Vodafone simlock erop zitten.
Ik hoop dat iemand mij op een beetje 'Jip en Janneke' manier kan vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik deze iphone met mijn Nederlandse simkaart gewoon kan gebruiken. Ik ben helemaal niet bekend met de verschillende termen etc. vandaar dat ik het op een simpele manier moet kunnen doen! Laatst gewijzigd door XIII; 05-07-12 om 00:48. Reden: Opschonen (zie eerdere PM) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naja Jip en Janneke ... helaas.
Om te unlocken, dien je eerst te jailbreaken. Je zult je moeten inlezen en erin moeten verdiepen. Er zijn met veel moeite wiki's gemaakt, zodat je weet wat je moet doen. Suc6. Kun je hem niet bij Vodafone Duitsland simlockvrij laten maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-vodafone.html |
|
||||
|
||||
AUB in dat topic aansluiten.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: 04.11.08 duitse T-mobile simlock | iphone1994 | Unlock | 2 | 08-04-12 04:59 |
iPhone: 4. Duitse T-mobile simlock. | casanovaNL | Jailbreak | 6 | 14-03-12 21:11 |
Duitse Iphone 4 met Simlock Vodafone | stony667 | iPhone algemeen | 10 | 04-03-12 18:50 |
iPhone 4: Hoe jailbreak ik een iphone 4S 16GB met DUITSE simlock? | amigo1 | Unlock | 11 | 02-03-12 23:49 |
Duitse T-Mobile simlock | zoobab | Archief | 1 | 18-03-10 22:45 |
|
|