uit België unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een paar dagen geleden een iPhone 4 overgekocht van een collega en die collega had hem ook weer via iemand anders. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uit België unlocken
Hallo iedereen,
Ik heb een paar dagen geleden een iPhone 4 overgekocht van een collega en die collega had hem ook weer via iemand anders. Nu zit ik met een probleem. De iPhone 4 16 GB wit komt uit België, hij moet dus unlocked worden, ik weet verder geen gegevens van de vorige provider, ik heb wel het IMEI nummer kunnen vinden (ik heb gehoord dat daar iets mee gedaan kan worden). Ik wil dus de iPhone hier in Nederland gebruiken maar eerst moet de telefoon geactiveerd worden maar dat gaat niet omdat die ge simlocked is, verder kom ik ook niet op de telefoon zelf dus weet ik ook niet hoe ik achter de baseband moet komen enzo, misschien kan iemand mij op dit forum verder helpen! Ik heb met redsn0w een IPSW file op de iPhone gezet genaamd 'iPhone3,1_6.0.1_10A523_Restore' (volgens mij is dit de originele iOS 6.0.1) maar dat weet ik niet want ik kan niet op de iPhone komen zonder dat die geactiveerd is Patrick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Belgische iPhones zijn normaal niet gelockt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals @Colliehome al schreef hebben Belgische iPhones geen SIM-lock. Het feit dat die iPhone uit België komt, wat dat ook mag betekenen, wil niet per definitie zeggen dat het ook een Belgische is. Het kan best een Franse zijn.
Een iMEI-check kan daar uitsluitsel over geven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goede man @timosha. ik voel me sinterklaas.....
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddels achter dat het een Franse iPhone is van Orange, dus ga ik even contact met ze opnemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: iPhone uit België | Gylian | Unlock | 1 | 01-07-12 23:58 |
iPhone: Welke software uit Belgie ? | Michael_D | Jailbreak | 0 | 30-09-09 13:24 |
iPhone: iPhone 3G uit Belgie Jailbreaken | Bennoo | Jailbreak | 10 | 24-11-08 22:00 |
Iphone 3g uit belgie | NanneMan | Overige providers Nederland | 8 | 01-09-08 00:45 |
iphone uit Belgie | macgreek | Chat en geruchten | 2 | 28-08-08 05:17 |
|
|