Iphone 3g uit belgie discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Aangezien ik binnekort een iphone 3g wit uit Belgie ontvang heb ik een x aantal vragen. Misschien zijn ze al eerder beantwoord(heb wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g uit belgie
Hallo mensen,
Aangezien ik binnekort een iphone 3g wit uit Belgie ontvang heb ik een x aantal vragen. Misschien zijn ze al eerder beantwoord(heb wel gezocht) maar voor de andere mensen is dit misschien ook de moeite waard. - Heb je met de huidige iphones uit belgie volledige simlockvrijheid?(Dus ook 3g , youtube, gps) - Doen alle providers het met de iphone? - Hoe zit het met garantie, stel mijn iphone gaat binnen 1 maand niet meer werken, kan ik dan naar een nederlandse apple store gaan om mijn garantie te claimen(heb de bon)? Alvast vriendelyk bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
op de 1e vraag kan ik antwoord geven
alles doet het, maar dan moet je abbo het wel ondersteunen. |
|
|||
|
|||
Met vodafone komt dit dus wel goed
|
|
||||
|
||||
Ik heb een iPhone uit Belgie.
Hij is 100% simlockvrij dus alle kaarten kunnen erin. Je hebt wettelijk gezien 1 jaar garantie ( al zei de winkelverkoper 2 jaar maar goed ). Hij activeert in de winkel je IMEI nummer en NAW gegevens.
|
|||
|
|||
Kan je met deze garantie ook in nederland terecht?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je met iPhones garantie in het land waarin je hem koopt. Dus nee.
|
|
|||
|
|||
in Belgie heb je standaard 2 jaar garantie...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het zal apple weer eens niet zijn....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3gs uit belgie | SmdFunction | Jailbreak | 8 | 27-10-10 16:34 |
iPhone uit belgie 'gecountry-locked'? | Mr.Jingles | Koopinformatie België | 3 | 23-06-09 00:29 |
iPhone: iPhone 3G uit Belgie Jailbreaken | Bennoo | Jailbreak | 10 | 24-11-08 22:00 |
iphone uit Belgie | macgreek | Chat en geruchten | 2 | 28-08-08 05:17 |
Iphone 3g 8GB uit Belgie jailbreaken | boxershort | Archief | 7 | 29-07-08 18:51 |
|
|