iPhone uit belgie 'gecountry-locked'? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb op het moment een iphone op het oog dat uit Belgie komt. Maar de gebruiker beweert dat er een 'Country-Lock' op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone uit belgie 'gecountry-locked'?
Beste mensen,
Ik heb op het moment een iphone op het oog dat uit Belgie komt. Maar de gebruiker beweert dat er een 'Country-Lock' op zit. Nu heb ik het een en ander gelezen over een country lock. Maar ik kan nergens iets vandaan halen wat een country lock nou is, en of het ook er af te halen is. Dus zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of moet ik maar gewoon verder gaan zoeken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij bedoelt ermee een simlock.
Betekent dat je de iPhone niet met je sim uit België kunt gebruiken Base Proximus Mobistar. Dus je zult het toestel eerst moeten unlocken voor te gebruiken. |
|
|||
|
|||
Ok, vreemd. Ik dacht dat het in Belgie bij de wet verboden is om telefoons met een simlock te verkopen.
Maar dan zou ik de telefoon simpel met Ultrasn0w kunnen unlocken? |
|
|||
|
|||
Ja met ultrasnow maar momenteel is denk ik de helft van de wereld op ultrasnow aan het wachten.
Maar dat is je oplossing oftewel een simlockvrij toestel kopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3gs uit belgie | SmdFunction | Jailbreak | 8 | 27-10-10 16:34 |
iPhone: iPhone 3G uit Belgie Jailbreaken | Bennoo | Jailbreak | 10 | 24-11-08 22:00 |
iPhone 3G uit Belgie met problemen? | Goudvis12 | Koopinformatie België | 42 | 17-10-08 00:34 |
Iphone 3g uit belgie | NanneMan | Overige providers Nederland | 8 | 01-09-08 00:45 |
iphone uit Belgie | macgreek | Chat en geruchten | 2 | 28-08-08 05:17 |
|
|