Iphone België niet met azerty? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone nu een paar uurtjes, maar het lukt me dus niet om het ding in azerty te zetten in het NEDERLANDS... Alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone België niet met azerty?
Ik heb de iPhone nu een paar uurtjes, maar het lukt me dus niet om het ding in azerty te zetten in het NEDERLANDS...
Alles staat goed, maar het toetsenbord blijft qwerty en als je het in het frans zet is het wel azerty natuurlijk maar staat er espace etc. Iemand dat al wel voor mekaar? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je geen optie voor belgisch?
Want nederland gebruikt ook qwerty |
|
|||
|
|||
Dat zou je misschien denken, maar neen...
Iemand anders een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zou het dan zo makkelijk zijn macfreaker?
Het is er ook nog steeds niet voor de iPhone 1.0. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
klopt deels. Je kan het franse selecteren maar je blijft dan wel de toetsen "espace" en "entrée" houden.
En ik heb het nu eenmaal graag volledig |
|
|||
|
|||
Maar als je het Franse gebruikt, gebruikt hij ook de Franse correctie, iemand een oplossing ????
|
|
|||
|
|||
@Davidduzy:
Volgens mij moet je nog eventjes wachten tot er een tweak hiervoor komt. Dit is ook de reden waarom ik nog eventjes op FW 1.1.4 blijf. Zodra Installer beschikbaar wordt in FW 2.0 zal ik sneller dan het licht (of toch net zo snel als mijn Windoze laptop het toestaat) naar FW 2.0 overschakelen... |
|
|||
|
|||
Volgens mij is Apple gewoon België vergeten. Ze dachten gewoon dat de Nederlandse taal voldoende was. Spijtig.
Wij als Belgen krijgen geen azerty toetsenbord en ook als we bij het toetsenbord voor even lang drukken op het ".com" knopje dan krijgen we geen ".be" optie. Hopelijk leest er toch iemand van Apple Benelux mee en durft *eindelijk* eens naar Cupertino te bellen om te melden. Ik weet niet of het iets uithaalt maar ik heb er alleszins een bug report voor ingevuld: http://bugreport.apple.com/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Davidduzy:
Nah ja, ik dacht: hij kan het blijkbaar niet vinden in het draadje, dus ik help hem even. |
|
|||
|
|||
wat je kunt doen is de nederlandse woordenboekbestanden over de franse zetten, dan heb je azerty en een nederlands woordenboek. Nu vroeger stonden die files in System\Library\KeyboardDictionaries maar in 2.0 staat daar nu niets meer... dus als iemand mij kan vertellen waar ik de woordenboek bestanden kan terugvinden kan ik mijn plan trekken... toch al wat gezocht en niet gevonden
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Maar dan heb je nog steeds de toetsen espace en entrée. En daar is het mij nu juist om te doen.
Die wil ik dus ook in het nederlands. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb wel azerty toetsenbord xP
zoek in de search functie bij cydia "iAzerty iKeyEx" en download dat bestand en instaleren bij instelling kun je dan kiezen welk toetsenbord je wilt xD. Grtz |
|
|||
|
|||
Ik heb een G3 en dat azerty keyboard werkt prima.
spatie enz... in het nederlands |
|
|||
|
|||
Het toetsenbord dat je moet selecteren is wel Vlaams en niet Nederlands!
Frederik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 row AZERTY | man2u2 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-05-11 09:51 |
Toetsenbord azerty en T9 nederlands, kan dat ? | Eos400D | iPhone algemeen | 16 | 25-03-09 02:36 |
Azerty toestenbord en Nederlandse taal? | Campzzz | iPhone algemeen | 2 | 18-09-08 15:54 |
AZERTY met Nederlandse correctie (VLAAMS) | Davidduzy | Archief | 2 | 20-07-08 21:10 |
Iphone 3G Azerty? | Mitch2 | Archief | 1 | 14-07-08 09:35 |
|
|