Hoe reserveer ik een iphone (Belgie)? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik volg het forum en las iets over reserveringen bij Mobistar Belgie van mensen die langs gereden zijn? Ik probeer al 2 dagen Mobistar in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe reserveer ik een iphone (Belgie)?
Ik volg het forum en las iets over reserveringen bij Mobistar Belgie van mensen die langs gereden zijn? Ik probeer al 2 dagen Mobistar in Kapellen te bellen om een zwarte 16GB te reserveren, maar er wordt niet opgenomen.
Wil zo snel mogelijk een simlockvrije 3GS, maar heb het gevoel dat vrijdag of zaterdag naar Belgie rijden weinig zin heeft zonder reservering. Ervaringen en tips? Cagiva (Utrecht) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak ik een call to button op een iPhone website? | bart&dennis | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-11-09 18:13 |
iPhone 3G: Kan je een Iphone 3G ook in België met proximus gebruiken. | Jonckhere | Unlock | 4 | 05-05-09 19:26 |
Kopen België hoe en wat? | kapiteiniglo | Archief | 1 | 19-09-08 20:11 |
hoe nu juist een Iphone bruikbaar maken in België? | loui-g | Archief | 7 | 06-05-08 22:21 |
|
|