Vodafone & KPN discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 2 kaartjes in me toestel getest Met een yessim met iphone firmware erop en count 1 met vodafone werkt alles meteen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone & KPN
Ik heb nu 2 kaartjes in me toestel getest
Met een yessim met iphone firmware erop en count 1 met vodafone werkt alles meteen met kpn valt bereik en gprs en 3G meteen weg. iemand idee hoe dit kan.. heb nieuwe simkaart kpn en ook vodafone is nieuwe kaart. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vervelend ik had precies het omgekeerde alleen dan met de eerste generatie ( de oplossing voor mij was instellingen > Algemeen > Stel op nieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
daarna werkte het prima ik gebruikte eerste KPN Prepaid en nu Vodaphone Scherp 250 min + 75 SMS (7,95 p maand) |
|
|||
|
|||
Probleem is inmiddels opgelost.
Als je via bossprefs 3G uitzet werkt het prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vodafone of KPN | thepaddo | Vodafone | 22 | 17-03-11 23:45 |
KPN of Vodafone | mikelinden | Overige providers Nederland | 9 | 20-08-10 12:14 |
Nummerbehoud KPN->Vodafone? | Rub3n | Vodafone | 3 | 22-02-10 00:50 |
KPN of Vodafone? | harriepopov | Overige providers Nederland | 19 | 22-09-09 22:27 |
[Oplossing] KPN Surf & Mail & HI Eindeloos Online - iPhone FW2.0 | Dennis² | KPN | 24 | 24-10-08 21:10 |
|
|