KPN of Vodafone discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Half oktober loopt mijn vodafone super sim abbo af (het zogenaamde iphone abbo van vodafone). 200 belminuten en internet voor 13,50 p.m. Aangezien vodafone afgelopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN of Vodafone
Half oktober loopt mijn vodafone super sim abbo af (het zogenaamde iphone abbo van vodafone). 200 belminuten en internet voor 13,50 p.m.
Aangezien vodafone afgelopen week heeft aangekondigd dat per half september een datalimiet komt wil ik nu (ipv van dat ik dat begin oktober had gedaan) mijn abbo gaan verlengen omdat ik dan onder de oude voorwaarden blijf (geen datalimiet van 250 mb). Mijn vraag is nu eigenlijk, moet ik wel bij vodafone blijven of naar kpn/hi? Een hi abbo met extra snel internet is bijna net zo duur als mijn vodafone abbo maar hoe zit het met de internet snelheden. Ze zeggen dat vodafone tot 3,6 mb/s gaat en hi tot 1,2 mb/s? Wat is een slimme keus. Het is niet zo dat ik weg wil bij vodafone want de huidige voorwaarden bevallen mij prima, ook over het bereik het ik niks te klagen. Ik wil alleen wel zeker zijn dat dit een goede keus is voor de komende 2 jaar. Ik hoor graag jullie mening! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vodafone wijzigt ook zijn tarieven voor huidige klanten. Dus als je geen gebruik maakt van de snelheid is hi of KPN inderdaad een optie. Maar misschien is het ook nuttig om te kijken wat je korting is bij vodafone. Als je namelijk langer klant bent krijg je een steeds hogere korting op je abonnement of toestel. Hier moet je wel naar vragen maar ik maak er al jaren met veel plezier gebruik van
|
|
|||
|
|||
KPN stopt ook met onbeperkt internet. Alleen T-Mobile blijft onbeperkt internet aanbieden.
|
|
||||
|
||||
mijn info klopte niet.
Laatst gewijzigd door ballegooier; 21-08-10 om 10:26. |
|
||||
|
||||
Hij zou in principe toch zijn super sim only nu kunnen verlengen.. Dan is er komende 2 jaar ook niks aan de hand.
|
|
||||
|
||||
Let op: na twee jaar wordt het supersim-abonnement veel duurder. Dat staat in ieder geval in de voorwaarden. Ik meen iets van €27,50 per maand. Zo maar door laten lopen is misschien een duurdere optie.
|
|
|||
|
|||
Maar dat abonnement bestaat toch niet meer? Dan kan hij beter stilzwijgend door laten lopen.
|
|
||||
|
||||
Het is mij in de Vodafone-winkel zo verteld: het abonnement kost €27,50 per maand. Maar je krijgt de eerste twee jaar korting, en betaalt dan €13,50. Dus als je het abonnement door laat lopen, betaal je na twee jaar de volle mep. Dat het abonnement nu niet meer wordt verkocht doet daar niets aan af.
|
|
||||
|
||||
Dan misschien overgaan op die tvgids actie?
|
|
|||
|
|||
Oooh oke, dat wist ik niet. Mijn excuses.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vodafone of KPN | thepaddo | Vodafone | 22 | 17-03-11 23:45 |
vodafone en kpn simlockvrij?! | kevinvw | Overige providers Nederland | 11 | 11-12-10 09:22 |
Nummerbehoud KPN->Vodafone? | Rub3n | Vodafone | 3 | 22-02-10 00:50 |
KPN of Vodafone? | harriepopov | Overige providers Nederland | 19 | 22-09-09 22:27 |
Vodafone & KPN | mennog | Overige providers Nederland | 2 | 01-09-08 12:00 |
|
|