GPRS met Hi discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist bij Hi een Eindeloos Online bundel aangevraagd en ging eens naar mijn instellingen kijken maar bij 2.0 kan je niks meer van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
GPRS met Hi
Ik heb zojuist bij Hi een Eindeloos Online bundel aangevraagd en ging eens naar mijn instellingen kijken maar bij 2.0 kan je niks meer van GPRS ofzo instellen..
En nu probeer ik dus zonder het in te stellen via GPRS op internet te gaan maar dan zegt hij: Could not Activate Cellular Date Network Hoe kan ik het wel aan de gang krijgen? In BossPrefs staat Edge aan.. Groeten! Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou snap ik er niks meer van.. Nu doet mijn GPRS het wel.. Maar zodra ik Edge uitzet in BossPrefs blijft hij het doen :S
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g | PNXRMX | Odido (T-Mobile) | 0 | 05-07-09 18:53 |
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge | tomnijhuis | iPhone algemeen | 14 | 29-04-09 17:02 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
Probleem met GPRS | Princeps15 | iPhone algemeen | 25 | 06-05-08 22:52 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|