Probleem met unlocken iPhonen na Ultrasn0w discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb het gevoel dat dit wel een uniek probleem is met het unlocken van een oldtimer de iPhone 3G. (overigens werkt die nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met unlocken iPhonen na Ultrasn0w
Mensen,
Ik heb het gevoel dat dit wel een uniek probleem is met het unlocken van een oldtimer de iPhone 3G. (overigens werkt die nog prima). Het probleem is ik heb de telefoon met redsn0w gejailbreaked in combinatie met 4.1. Na heel veel andere problemen was het mij eindelijk gelukt om het vlekkeloos er op te krijgen. Toen in Cydia Ultrasn0w er op gezet, maar dan het probleem! Ik heb nog steeds geen netwerk! En ik weet nu echt niet meer welke stappen ik kan ondernemen en helemaal omdat de telefoon niet van mij is voelt dit wel zuur! De iPhone was al eerder gejailbreaked met de zelfde simkaart (simyoo). Wie kan mij helpen? Ben echt ten einde raad. Alvast bedankt Groet, Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
check even wat de baseband is van je telefoon, heb je die niet per ongeluk verhoogd?
Heb je ook ultrasnow fixer geprobeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlocken op iOS 5.1.1 via Ultrasn0w Fixer | navi24 | Unlock | 28 | 07-08-12 16:17 |
iPhone 3G: Is 3G + FW 4.1 nu te unlocken met Ultrasn0w? | tne7laa | Unlock | 2 | 19-10-10 17:23 |
Probleem met Unlocken | Ezekiel | Unlock [archief] | 43 | 10-01-08 08:21 |
|
|