3gs moet unlocked worden discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een lelijke oude 3gs gevonden. Hij gaat wel aan maar is gelocked. Krijg meteen de melding dat hij aan iTunes gehangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs moet unlocked worden
Hallo allemaal,
Ik heb een lelijke oude 3gs gevonden. Hij gaat wel aan maar is gelocked. Krijg meteen de melding dat hij aan iTunes gehangen wil worden. Denk dat het een tmobile lock is. KPN/Vodafonde accepteert iTunes niet. Sim kaart wordt niet ondersteund zegt iTunes. Ik weet dus ook niet welke firmware er op zit. Kan iemand mij helpen met het unlocken op de een of andere wijze? Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik ben een leek op dit gebied. Het lieft zou ik hem eerst unlocken en daarna jailbreaken, maar ik zou niet weten waar ik moet starten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. De schuddebuik! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
AUB inleveren bij de politie als gevonden voorwerp.
We geven hier geen support aan mensen die zich andermans eigendom toe-eigenen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Nieuwe Iphone4 moet simlock vrij worden | Essy | Unlock | 5 | 07-05-11 01:29 |
iPad: iPad 3G (USA) Moet die unlocked worden voor 3G in BEL/NL ? | rbn | Jailbreak | 2 | 01-09-10 12:05 |
iPhone moet elke keer hersteld worden | nerotje | iPhone algemeen | 5 | 05-07-09 11:55 |
Moet ook een keer gezegd worden | ArB | Archief | 17 | 24-11-08 06:07 |
|
|