"Geen service" melding na IOS 6.0.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo all, Heb afgelopen week een gebruikte Iphone 3GS aangeschaft. Toen was reeds al een melding dat ik niet kan activeren. Heb er vandaag met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen service" melding na IOS 6.0.1
Hallo all,
Heb afgelopen week een gebruikte Iphone 3GS aangeschaft. Toen was reeds al een melding dat ik niet kan activeren. Heb er vandaag met verschillende programma's IOS 6.0.1 er op gekregen en activeren is met veel omwegen gelukt. Alleen heb ik nu nog de melding "geen service". Wat kan ik hier nu aan doen om de telefoon werkend te krijgen, dat ik er nu ook mee kan bellen Ben nog een compleet newbee op Iphone gebied. Heb voor mij zelf een Iphone 5 (maand) waar ik uitermate tevreden mee ben. Wou voor een familielid de 3GS werkend krijgen. Met vriendelijke groet, Noordhorn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik de simlock voor je.
En je moet je profiel aanpassen, daar staat je 3gs nog steeds. |
|
|||
|
|||
Done
Citaat:
Noordhorn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is inmiddels een IMEI check geweest en op het toestel zit geen SIMlock. Alleen weet ik nu niet hoe ik verder dien te gaan om toch contact te krijgen met het KPN netwerk.
Alle tips en ideeën zijn welkom Noordhorn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat er voorheen een iPad baseband is geïnstalleerd om het toestel te jailbreaken. Ik heb dit een keer eerder meegemaakt. Probeer ook bij instellingen een reset te doen van alle verbindingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles doet het na behoren alleen de KPN provider verdwijnt nog al eens uit beeld :-( Iedereen bedankt voor het meedenken en ideeën, Met vriendelijke groet, Noordhorn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS "geen service" iOs 5.1 | NicolaasR | iPhone algemeen | 6 | 02-05-12 12:59 |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Na AnySim 1.1 een "No Service" melding | samplex | Unlock [archief] | 11 | 04-02-08 16:41 |
|
|