//

3GS "geen service" iOs 5.1

3GS "geen service" iOs 5.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 3GS gekocht deze geupdate naar 5.1 en geeft aan geen service. Hij herkent wel mijn simkaart (vodafone) de telefoon heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-12, 22:03
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard 3GS "geen service" iOs 5.1

Hallo,
ik heb een iphone 3GS gekocht deze geupdate naar 5.1 en geeft aan geen service.
Hij herkent wel mijn simkaart (vodafone) de telefoon heeft bij info staan dat het om een vodafone kaart gaat, hij leest ook mijn telefoon nummer en de simcontaten maar er staat "geen service"of "zoeken" nou heb ik al wat filmpjes gezien op youtube e.d. dus heb nu een schone installatie op mijn iPhone gedaan.
jailbreak erop gezet in cydia Untitled Document geinstalleerd de 5.1 fix zoals ze het zelf noemen maar krijg nog altijd geen service.
ik heb de dockconnector al een keer vervangen voor de antenne maar helaas werkt ook niet. iemand anders nog een idee?

baseband is 05.16.05
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-12, 18:58
BaseBand BaseBand is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Utrecht, Nederland
Berichten: 1
Standaard

Hoi NicolaasR,

ik zit met hetzelfde probleem. Het gekke is dat ik laatst een volledige re-install gedaan heb, incl. baseband, alles erop en eraan (eerst de repo.iparelhost.com hack verwijderd, toen volledig 5.1 geinstalleerd, jailbroken, iparelhost hack geinstalleerd) en toen werkte het weer. Laatst was mijn batterij leeg, reboot gedaan en nu krijg ik 'm niet meer op Vodafone. Zelfde als wat jij hebt en wat ik daarvoor had.

Ik ga het nog eens proberen zoals hierboven beschreven. Maar het is dus vrij onwaarschijnlijk dat het een hardware probleem is.

Groet,
Robin
  #3  
Oud 28-04-12, 19:30
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

nou heb ik gelezen dat 05.16.05 geenunlock heeft via ultrasnow. Dus heb de ipad BB geinstalleerd maar nog steeds geen service. heb zelfs de printplaat in een andere behuizing gehad waarvan ik weet dat daar het bereik goed mee was. geen service
heb hem terug gezet naar iOs 4.1 "geen service"
ik heb hem nu via redsnOw terig gezet naar 5.0 eens kijken of ik het daar mee voor elkaar krijg laat ik het weer weten
  #4  
Oud 28-04-12, 19:35
lambermond lambermond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

nou ik heb hetzelfde ik hoop dat er iemand is die een oplossing heeft

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2012 om 20:14 ----------

nou ik heb het gevonden hoor je kan gewoon in plaats van 5.0 in het filmpje 5.1 gebruiken bij mij werkt het
  #5  
Oud 28-04-12, 21:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De 5.16 baseband is niet te unlocken met ultrasn0w…
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 30-04-12, 13:07
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

ik heb het gevonden en opgelost!
De antenne connector op de printplaat had een los contact ik heb deze weer vast gesoldeerd en we hebben weer volle bak bereik!

ik zal straks even kijken of ik er een foto van kan maken het is niet mooi! maar een niet werkende telefoon is nog veel minder mooi!!
  #7  
Oud 02-05-12, 12:59
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb vandaag toevallig van iemand een 3Gs overgenomen en ik had eerst hetzelfde probleem met mijn vodafone simkaart. Vervolgens had ik er een T-Mobile in gedaan en opnieuw opgestart en voila! Voor nu werkt het, hopen dat dat het ook blijft doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS "geen service" jochinho iPhone algemeen 1 17-02-12 21:41
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 21:48
Geen service ( Iphone 3gs "Tmobile") Muharremaydin Odido (T-Mobile) 4 16-06-11 15:40
iPhone 3GS: 3gs fw3.1(7C144) "geen service" master Unlock 1 24-03-11 21:17
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.