Synchronisatie onderbroken, gegevens kwijt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Recent wilde ik "even" wat muziek op mijn (gejailbreakte) iPhone 4s zetten. Nadat ik even weg was gegaan bij mijn iMac bleek dat mijn dochter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie onderbroken, gegevens kwijt?
Recent wilde ik "even" wat muziek op mijn (gejailbreakte) iPhone 4s zetten. Nadat ik even weg was gegaan bij mijn iMac bleek dat mijn dochter het synchroniseren gestopt heeft waardoor ik dus minder dan de helft van mijn iconen op mijn iPhone had staan. Vervolgens heb ik de iPhone opnieuw aangesloten en alsnog laten synchroniseren maar:
* ik moet me bij veel app's weer opnieuw inloggen * gegevens die in app's (bijv 1Password) stonden zijn geheel verdwenen Nu is mijn vraag: * Krijg ik deze gegevens na te hebben hersteld en vervolgens een reservekopie te kiezen weer terug? * Is mijn iPhone na het herstellen van mijn reservekopie nog steeds gejailbreaked?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Echt niemand die hier een antwoord op kan geven?
|
|
||||
|
||||
denk niet dat je moet herstellen, maar gewoon opnieuw synchro doen met itunes.
|
|||
|
|||
Dat heb ik al gedaan, maar geen resultaat. Althans ik krijg zo de gegevens niet terug.
Verder niemand die hier een antwoord op weet? |
|
|||
|
|||
Bij een Reservekopie terugzetten wanneer die al gejailbreaked was ben jij volgens mij je jailbreak niet kwijt.
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en laten herstellen via reservekopie. Gelukkig alle gegevens (inclusief de gegevens die in 1Password stonden) teruggekregen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn gegevens kwijt! | Marrabpro | iPhone algemeen | 14 | 02-02-12 01:07 |
Gegevens kwijt :( | tarikhan | iPhone algemeen | 2 | 24-05-11 10:31 |
contact gegevens kwijt | marlly | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 15:55 |
Gegevens kwijt door synchronisatie andere pc? | deninho | iTunes | 2 | 21-12-09 11:35 |
Gegevens kwijt | pp-nl | iPhone algemeen | 3 | 17-08-09 19:47 |
|
|