unlock iphone 5 (UK T-mobile) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een engelse vriendin en zij heeft nog een iphone 5 met een UK T-mobile abonnement. Ik zou deze telefoon graag willen gebruiken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock iphone 5 (UK T-mobile)
Ik heb een engelse vriendin en zij heeft nog een iphone 5 met een UK T-mobile abonnement. Ik zou deze telefoon graag willen gebruiken en vroeg me af of ik hem kan unlocken via de jailbrake tool evasi0n of moet ik via een betaal applicatie werken zoals "officialiphoneunlock.co.uk" waarbij er, volgens de site, een nieuwe imei registratie plaats vindt (kost dan wel GBP 129).
Bedankt alvast voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
je hebt een PM
|
|
|||
|
|||
weet iemand een betrouwbare IMEI unlock site?
|
|
|||
|
|||
het forum heeft ook een unlockservice, ik weet niet of die ook de orange/tmobile UK kunnen doen.
|
Labels |
iphone 5, t-mobile uk, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock iPhone 4 (T-Mobile Oostenrijk) | Kevin | Unlock | 5 | 27-05-13 22:58 |
iPhone 4: Unlock iphone 4 t-mobile Oostenrijk | Lesly1979 | Unlock | 3 | 06-10-12 22:52 |
iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- | Typ 81 | Unlock | 304 | 28-02-11 13:46 |
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? | Hunter20 | Unlock | 5 | 21-01-11 16:52 |
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? | sanders | Unlock | 10 | 29-04-10 19:07 |
|
|