i-phone uit frankrijk un-lock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag allemaal, Zou er mij iemand kunnen helpen voor mijn i-Phone 4 ios6 te un-locken. Hij komt uit Frankrijk van iemand gekregen die werkt in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i-phone uit frankrijk un-lock
Goeiedag allemaal,
Zou er mij iemand kunnen helpen voor mijn i-Phone 4 ios6 te un-locken. Hij komt uit Frankrijk van iemand gekregen die werkt in Frankrijk, ik weet alleen dat hij bij orange zat. Weet niet het juiste besturingsprogramma. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 augustus 2013 om 01:31 ---------- Ik weet niet hoeveel GB hij is en fw weet ik niet zeker en weet niet of hij gejailbreakt is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ades, PM mij even het IMEI van jouw toestel, dan bekijk ik de mogelijkheden voor je. Gr.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
i-phone 4s geen netwerk (geen service) vanuit Frankrijk | elkevangyseghem | iPhone algemeen | 4 | 23-07-12 01:16 |
Garantie op iPhone 4S uit Frankrijk | Dossea | iPhone algemeen | 2 | 18-10-11 17:51 |
iPhone 4: unlocken uit frankrijk | tomatosoup | Unlock | 7 | 28-04-11 21:25 |
iPhone uit Frankrijk, Duitsland, UK | lEl | Archief | 3 | 15-12-07 18:56 |
|
|