activeren lukt niet ( t-mobile uk ) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik heb laatst een iPhone 5 gekocht maar hier zit blijkbaar een simlock op van t-mobile uk... Nu is het vage dat als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
activeren lukt niet ( t-mobile uk )
Beste lezer,
Ik heb laatst een iPhone 5 gekocht maar hier zit blijkbaar een simlock op van t-mobile uk... Nu is het vage dat als ik mijn sim er in doe hij hem wel "gebruikt" hij pakt namelijk de 3g verbinding en het gewone ontvangst. Maar activeren lukt niet met mijn tele2 sim. Nu was mijn vraag is het mogelijk hem te activeren met een activation card? wat informatie over mijn telefoon : Activated: Yes First Activation Date: December 3, 2012 Last Activation Date: May 29, 2013 Last Activated SIM: T-Mobile - Netherlands NL Telephone Technical Support: Expired Repairs & Service Coverage: October 3, 2013 Estimated Purchase Date: October 4, 2012 Firmware Version: 6.1.4 Carrier: EMEA Service SIM Lock: locked |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zit geen simlock van T-Mobile UK op, er zit een EMEA-lock op. Ik heb je zojuist een PM gestuurd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het intrappen van de open deur, timosha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is een "EMEA service" unlock?
Ik kon ff geen antwoord vinden
|
|||
|
|||
EMEA staat voor European Middel east asia Region . Het is een default lock van apple , zeg maar een Regio lock.
Deze moet prima met een tmobile vodafone of kpn ( gecertificeerde providers) werken. Andere providers ( tele 2 etc...) werken hier niet in NL. Omdat apple offcieel niet levert aan deze provider .. Zoals timosha vermelde een goedkope lock om te verwijderen ..en kan bij de juiste persoon goedkoper en heel snel !..
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Erico, mocht je een EMEA unlock voor jouw iPhone willen, PM mij dan even. Gr.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Activeren Lukt niet !! | Lebaneze | iPhone algemeen | 0 | 06-10-12 03:55 |
iPhone 4S: 4s Activeren lukt niet | frikandel | Unlock | 2 | 18-06-12 02:14 |
Activeren Iphone 4 lukt niet | Jean72 | iPhone algemeen | 0 | 12-08-10 14:03 |
iPhone 3G: Activeren lukt niet | Falkon | Unlock | 6 | 23-10-09 19:54 |
Windows: Iphone activeren lukt niet. | Mysteriousgirl_ | iTunes | 22 | 21-10-09 12:20 |
|
|