Activeren Iphone 4 lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks de mededeling van Phoneshop dat mijn toestel 32 GB Black ,simlockvrij (UK) zou zijn heb ik hem gisteren niet kunnen activeren. Ik kreeg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren Iphone 4 lukt niet
Ondanks de mededeling van Phoneshop dat mijn toestel 32 GB Black ,simlockvrij (UK) zou zijn heb ik hem gisteren niet kunnen activeren.
Ik kreeg de melding dat de simkaart (microsim Vodafone) niet ondersteund werd, wat er weer op lijkt dat er wel een simlock op zit. Itunes opnieuw geinstalleerd, andere pc , recovery mode, andere simkaart, niets heeft geholpen. Nu maar weer teruggestuurd (na 2 maanden wachten op levering, niet kunnen activeren is balen) Ben benieuwd Laatst gewijzigd door Jean72; 12-08-10 om 15:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activeren MobileMe lukt niet | macleentje | iPad algemeen | 3 | 27-11-10 14:04 |
iPhone: help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren | jaimiefanatic | Jailbreak | 7 | 27-08-10 02:37 |
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) | Coen1983 | Archief | 3 | 18-12-09 14:49 |
iPhone 3G: Activeren lukt niet | Falkon | Unlock | 6 | 23-10-09 19:54 |
Windows: Iphone activeren lukt niet. | Mysteriousgirl_ | iTunes | 22 | 21-10-09 12:20 |
|
|