Activeren MobileMe lukt niet

Activeren MobileMe lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook wil graag het gratis find my iPad gebruiken maar ik krijg het niet aan de praat. Ik kon niet met mijn applID inloggen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 November 2010, 13:29
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 July 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Question Activeren MobileMe lukt niet

Ook wil graag het gratis find my iPad gebruiken maar ik krijg het niet aan de praat. Ik kon niet met mijn applID inloggen en als email instellen en heb toen een gratis account aangemaakt. Als ik deze instel bij systeem dan gaat de verificatiemail naar een inbox die hij niet activeert en kan ik hem dus niet bevestigen. Wat doe ik verkeerd? Ik kan wel inloggen op mobile me maar dan zijn er geen apparaten geactiveerd en krijg ik weer het stappenplan om het account in te stellen want dan vervolgens weer niet gaat...zucht... Heb ook al Gereboot en alles verwijder en weer opnieuw maar ti's steeds hetzelfde riedeltje... Zijn ook nog weinig topics over. Hoop dat iemand me kan helpen, waarvoor dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27 November 2010, 13:48
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 July 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

ow: push en zoek locatie staan gewoon aan...
  #3  
Oud 27 November 2010, 13:52
francebramie's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 January 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie Stuur een bericht via Skype™ naar francebramie
Standaard

Je moet bij mail, contacten, agenda een account aanmaken (in instellingen) voor mobileme. Dan voer je je gegevens in of maak je een nieuw account aan, activeren via email, en daarna in find my phone je nieuwe gegevens invoeren.
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #4  
Oud 27 November 2010, 14:04
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 4 July 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

dat snap ik, heb ik ook allemaal gedaan zoals je hierboven kunt zien maar ik kan nergens die email ophalen en dus ook het account niet activeren... schiet mij maar lek
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activeren Iphone 4 lukt niet Jean72 iPhone algemeen 0 12 August 2010 14:03
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) Coen1983 Archief 3 18 December 2009 14:49
iPhone 3G: Activeren lukt niet Falkon Unlock 6 23 October 2009 19:54
Windows: Iphone activeren lukt niet. Mysteriousgirl_ iTunes 22 21 October 2009 12:20
contacten synchroniseren lukt niet (MobileMe) marly iTunes 0 10 February 2009 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.