Iphone activeren lukt niet. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone wil activeren, en ik sluit hem aan op de pc, krijg ik de melding: Cannot detect the scanner or camera please ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone activeren lukt niet.
Als ik mijn iphone wil activeren, en ik sluit hem aan op de pc, krijg ik de melding:
Cannot detect the scanner or camera please make sure the device is turned on and is properly connected.. -Simkaart zit erin -Iphone staat aan -Itunes is geinstalleerd (nieuwste versie) -Eerst Iphone aan en dan Itunes en andersom maakt niet uit. Wat wel zo is, is dat ik officieel nog een orange simkaart heb voor mijn huidige tmobile abonnement, ik krijg morgen of overmorgen via de post mijn officiele tmobile kaartje. Volgens de klantenservice zou ik hem alsnog gewoon moeten kunnen activeren.... Iemand enig idee? Sorry als hier al een topic voor is.. kon zo snel niets vinden wat hier specifiek over ging.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eerst eens alle foto's te verwijderen van je iPhone en het dan opnieuw te proberen. Wil wel eens werken
|
||||
|
||||
hij is nieuw, heb hem nog nooit gebruikt.. Heb hem eindelijk binnen na 2,5 maanden..
|
|
||||
|
||||
Je moet hem met je TM kaartje activeren, dus nog even geduld
|
||||
|
||||
Echt? Zijn ze bij de klantenservice voor de 1000ste keer bullshit aan het verkopen dus..
Maar hij zou hem toch alsnog gewoon moeten herkennen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als de KS gelijk zou hebben, dan zou je dus ook met een vodafone kaartje kunnen activeren ? Orange is dan wel overgenomen, maar is geen TM-sim |
|
||||
|
||||
Ben bang dat je moet wachten op je TM kaartje.... (NOG langer wachten.. ggrr)
|
||||
|
||||
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Weet je hoe blij ik was toen ik hem eindelijk na 2,5 maand kreeg vanochtend.. En dan kan ik hem gewoon nóg niet gebruiken.
Hoe ZUUR is dat man. grrrrr |
|
||||
|
||||
En als je een TM kaartje van iemand leent ?
|
|
||||
|
||||
Zou dat werken? Dat kan ik wel proberen? Genoeg collega's met een iphone hier........
|
|
||||
|
||||
Ik heb de simkaart van een collegaatje gebruikt, maar daarmee krijg ik exact dezelfde foutmelding.
Ik ben nu op kantoor en ga het vanavond thuis nog een keer proberen.. Wellicht zijn die pc's hier gewoon f*ck up.. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ligt het inderdaad gewoon aan de pc. Het is niet normaal dat je zo'n melding krijgt, want alles wordt in iTunes afgehandeld en ik veronderstel dat het niet iTunes is die die foutmelding geeft, maar wel je pc?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee melding kwam vanuit de pc.. Niet vanuit itunes. Zover kwam ik dus niet eens. |
|
||||
|
||||
Hij doet het lag dus gewoon aan de pc
|
|
|||
|
|||
Wat heb je dan gedaan?
Andere pc gepakt? Andere poort gebruikt? Ik krijg de mijne morgen en wil heel graag weten waar ik tegenaan kan lopen...
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier lag het gewoon aan de pc, waarschijnlijk een beperking die door het werk opgelegd is. Op een gewone thuis pc zal je niet snel tegen zo'n probleem aanlopen. |
|
||||
|
||||
Thuis werkte het binnen letterlijk 3 seconden. Toen was ie al geactiveerd. Heb gehoord dat pc's met Vista veel beter reageren op de iPhone dan met bij xp.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb zelf Vista dus dat moet lukken... hoop ik.
Maar dat activeren, is niets anders dan je T-meobile sim er in en dan connecten met iTunes? Of is het meer? |
|
||||
|
||||
gewoon je sim erin aan je pc hangen, en itunes registratie volgen,
is zo klaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activeren MobileMe lukt niet | macleentje | iPad algemeen | 3 | 27-11-10 14:04 |
iPhone: help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren | jaimiefanatic | Jailbreak | 7 | 27-08-10 02:37 |
Activeren Iphone 4 lukt niet | Jean72 | iPhone algemeen | 0 | 12-08-10 14:03 |
Activeren lukt niet via O2 simkaart (Engelse iPhone) | Coen1983 | Archief | 3 | 18-12-09 14:49 |
iPhone 3G: Activeren lukt niet | Falkon | Unlock | 6 | 23-10-09 19:54 |
|
|