Unlock iPhone 5 Tmobile USA discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Via marktplaats een iphone 5S gekocht, deze blijkt (net als bij een andere gebruiker hier) een simlock te hebben van T-mobile USA. Ik geloof dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via marktplaats een iphone 5S gekocht, deze blijkt (net als bij een andere gebruiker hier) een simlock te hebben van T-mobile USA. Ik geloof dat in America telefoonaanbieders tegenwoordig verplicht zijn een unlock-service aan te bieden voor toestellen waarvan het abonnement is verlopen. Aan de andere kant lees ik berichten dat T-mobile (USA) toch moeilijk kan doen. Heeft iemand (recente) ervaringen met T-mobile (USA)?
Of kan iemand mij helpen mijn toestel (A1533) op een andere manier te unlocken? alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
stuur mij even een pm ik kan je helpen t-mobile usa is wel redelijk duur
rond de 100 euro |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock iphone 4 at&t usa | erri | Unlock | 2 | 12-06-12 23:27 |
iPhone 4: iphone 4 official unlock voor tmobile duitsland | ddi | Unlock | 0 | 27-02-12 00:23 |
iPhone: Iphone 3G 4.2.1 jailbreak en unlock via tmobile | Svenkras | Jailbreak | 13 | 26-05-11 15:12 |
Mac OS X: gepwnde USA en 3g tmobile op dezelfde mac??!! | Bossiebos | iTunes | 2 | 02-10-08 13:53 |
USA Iphone met Bestaand Tmobile abbo | lolo2k | Koopinformatie USA | 2 | 28-07-08 09:22 |
|
|