Unlock iPhone 5 Tmobile USA discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb dringend jullie hulp nodig..! Ik heb een telefoon gekregen die blijkt een simlock te hebben. Deze iphone 5 komt uit de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock iPhone 5 Tmobile USA
Beste leden,
Ik heb dringend jullie hulp nodig..! Ik heb een telefoon gekregen die blijkt een simlock te hebben. Deze iphone 5 komt uit de USA en heeft als provider Tmobile... Kan iemand mij helpen deze telefoon simlock vrij te maken?... Ik hoop dit probleem met jullie hulp op te lossen... Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt een PM
|
|
|||
|
|||
Er is geen service op dit moment voor Tmobile US.
|
|||
|
|||
Een pm is mooi enleuk maar wij de rest lezers zijn ook nieuwsgierig.
Wat is de oplossing of heb er geen een |
|
|||
|
|||
Imei unlock, alleen op dit moment kan het niet...voor Tmobile US. Strengere regels .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
elke telefoon kan een andere provider hebben, daarom een pm op het vraagstuk.
Als je een vraag hebt over een provider lock kan je ook een pm sturen. het aanbieden van unlocks is namelijk niet toegestaan op het forum. en de gegevens die je krijgt van mij kan iemand anders niet altijd helpen. we hebben een thread lopen voor de unlock van tmobile oostenrijk waarbij er een brief wordt gestuurt naar de provider, dit mag wel en is ook gratis. |
|
|||
|
|||
@nostredamus. Het kan .....Maar ik zeg alleen iets als het daadwerkelijk ook echt werkt. Op dit moment niet, meer kan ik niet van zeggen helaas.
|
|
|||
|
|||
zit helaas met het zelfde probleem als nostredames
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Saludos,
Ik heb hetzelfde probleem! Ook gekocht in amerika en t-mobile. wel de model a1533 Kan iemand me helpen om die te unlocken? Ik had gelezen dat Senna22 ermee bezig is/weet een manier. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Nee senna22 doet imei unlocks. Voor tmobile usa is er geen manier via imei unlock. Tmobile USA wil niet . dus kan niet.....e rzijn wel manieren. Er zijn wel manieren om iphones die via reguliere manieren van IMEI unlock niet kunnen , maar dat is erg duur wil je niet weten......
Tip die ik herhaaldelijk geef: KOOP GEEN GELOCKTE IPHONES ! Vaak worden deze verkocht voor greintje van de marktprijs.....en uiteindelijk is goedkoop heel duur koop! ik zit al boven 1K berichten hier. ik ga het even vieren.. |
|
|||
|
|||
club van 1000
Gefeliciteerd Inemesis, 1003 posts.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het beantwoorden, maar ik heb mijn iphone 5s niet voor een greintje gekocht (als je gestolen product bedoeld) Het is gekocht in de t-mobile winkel in chicago omdat bij de apple store uitverkocht was.....
Beredenering was als het model de simlockvrije versie is kan het ook bij t-mobile winkel gekocht worden. Wist niet dat er een lock erop zat.. iig bedankt |
|
|||
|
|||
Nee nee ik bedoelde gelockt ( niet gestolen!). Gelockte toestellen worden met subsidie uitgegeven ( daarom zijn ze gelockt!!!!). Modelnr heeft niets met lock te maken. Elke model kan gelockt zijn..of simlockvrij zijn.
|
|
|||
|
|||
Gelukt?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
t-mobile usa is wel te unlocken via imei zijn diversen mogelijkheden voor
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ligt eraan ... imei unlock kost ongeveer 70 tot 100 euro voor t-mobile usa
|
|
|||
|
|||
voor een 4 wordt gemiddeld nog 150 euro gevraagd en dan nog 70 erbij voor een unlock wordt echt teveel voor de meeste mensen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: unlock iphone 4 at&t usa | erri | Unlock | 2 | 12-06-12 23:27 |
iPhone 4: iphone 4 official unlock voor tmobile duitsland | ddi | Unlock | 0 | 27-02-12 00:23 |
iPhone: Iphone 3G 4.2.1 jailbreak en unlock via tmobile | Svenkras | Jailbreak | 13 | 26-05-11 15:12 |
Mac OS X: gepwnde USA en 3g tmobile op dezelfde mac??!! | Bossiebos | iTunes | 2 | 02-10-08 13:53 |
USA Iphone met Bestaand Tmobile abbo | lolo2k | Koopinformatie USA | 2 | 28-07-08 09:22 |
|
|