Iphone provider achterhalen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ik heb hier een iphone die gesimlockt is. Ik weet dat er daarover geen vragen mag gesteld worden. Nu was mijn vraag voor hulp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone provider achterhalen
Beste ik heb hier een iphone die gesimlockt is. Ik weet dat er daarover geen vragen mag gesteld worden. Nu was mijn vraag voor hulp hoe moet ik achterhalen van welke provider het afkomstig is, zodat ik verder kan met mijn iphone inorde te maken. Danku, groeten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer onderstaande website eens: iPhoneIMEI.info :: Free iPhone Unlock Checker |
|
|||
|
|||
Begrijp de website niet zo goed. Komt niet te staan van welke provider gelockt is. Hebt u eventueel een link naar de unlock forum ? Groet
|
|
|||
|
|||
Klik op het rode gevarendriehoekje, rechts boven, in jouw eerste bericht en vraag om het topic te verplaatsen naar het "Unlock" forum. Dan hoef je niet dubbel te posten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook gedaan, maar zie nergens de provider staan ?
|
|
|||
|
|||
Hulp, aub ?
|
|
||||
|
||||
Ik heb net een Nederlandse IMEI opgezocht op Google (iPhone 4), het resultaat daarvoor kwam inderdaad zonder een provider. Mijn eigen IMEI (iPhone 5) leverde wel een linkje op. Je zou het zogenaamd krijgen als je je email-adres invulde, maar dat leidde me naar PayPal waar ik een betaling van $2 te zien kreeg. Die website gaat je dus niet verder helpen.
Je zou contact kunnen opnemen met Apple en het hen vragen.
|
|||
|
|||
Er zijn hier op het forum een aantal leden die wel via je imei kunnen achterhalen op welke provider deze is gelockt. Je zou hun eens kunnen vragen. Succes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier kan je het zelf zien: Klantenservice: Serienummers
|
|
||||
|
||||
Daar wordt (over mijn iPhone 5) geen provider-informatie geleverd.
|
|
|||
|
|||
Op de bovengenoemde website door timosha kan wel achterhaald worden, alleen helaas zijn daar op dit moment kosten aan verbonden en kan niet meer vrij worden gegven . Is een beetje te veel met 50K bezoekers per dag.
Maar stuur maar even een PM. kan het altijd achterhalen
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door iNemesis; 14-03-14 om 15:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbekende provider,Iphone 4 hoe achterhalen? | makunouchi | iPhone algemeen | 4 | 08-02-12 13:39 |
iPhone 4 versie achterhalen | Dragann_ | iPhone algemeen | 9 | 22-04-11 09:17 |
Achterhalen welke provider simlocked? | Juupkes | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 12:56 |
Productiedatum iPhone achterhalen | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 14 | 20-04-10 09:35 |
Achterhalen van Provider | droX | iPhone algemeen | 5 | 18-10-09 00:22 |
|
|