Onbekende provider,Iphone 4 hoe achterhalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 en er zit een onbekende provider lock op. Hoe kan ik achterhalen wie de provider is? Via de zoekfunctie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onbekende provider,Iphone 4 hoe achterhalen?
Hallo,
Ik heb een iphone 4 en er zit een onbekende provider lock op. Hoe kan ik achterhalen wie de provider is? Via de zoekfunctie heb ik dmv de parts nr de aanpak alleen voor iphone 3 gevonden. Is er ook zoiets voor de iphone 4? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door makunouchi; 21-03-11 om 22:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb m al gevonden. hier een korte lijst:
Locked Germany - T-Mobile MC603DN/A – 16GB Black MC605DN/A – 32GB Black Japan - Softbank MC603J/A - 16GB Black MC605J/A - 32GB Black Spain - Movistar, Orange, Vodafone MC603Y/A – 16GB Black MC605Y/A – 32GB Black United States - AT&T MC608LL/A - 16GB Black MC610LL/A - 32GB Black Apple MC318LL/A - 16GB Black MC319LL/A - 32GB Black Philippines MC603PP/A - 16GB Black |
|
|||
|
|||
hmm..ik heb hier een mc318LL iphone 4 dus wil zeggen apple gelockt?is deze wel te unlocken dan?
wel ingewikkelde dingen hoor pff... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Over de AT&T SIM-lock lopen al meerdere draadjes op dit forum |
|
|||
|
|||
ja dat had ik al gezien van die draadjes maar der is zoveel over..dat je door de bomen het bos niet meer ziet...ow ik hoopte dat hij geen AT&T lock had toen ik in de lijst keek..maar hij stond onder het kopje Apple...
bummer..pff.. kortom een duidelijk antwoord is er niet en heb ik een luxe ipod.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achterhalen welke provider simlocked? | Juupkes | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 12:56 |
iPhone: onbekende provider, hoe achter te komen? 3gs new bootrom | zuhoor | Jailbreak | 10 | 07-07-10 22:45 |
Achterhalen van Provider | droX | iPhone algemeen | 5 | 18-10-09 00:22 |
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? | j.junior | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 15:40 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
|
|