2e Melding kalender verdwenen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een korte vraag. Na updat naar iOS5 kan ik in de agenda geen 2e melding meer aanmaken. Vroeger zette ik een notitie erin met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2e Melding kalender verdwenen?
Even een korte vraag. Na updat naar iOS5 kan ik in de agenda geen 2e melding meer aanmaken. Vroeger zette ik een notitie erin met een melding 1 dag ervoor en een paar uur ervoor. Dat kan nu niet meer, terwijl de oude notities van vóó de update na synchronisatie die mogelijkheid nog wel hebben. Zie ik iets over het hoofd? Volgens mij kan het in de Herinneringen app ook niet.
Ben benieuwd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo I-travel,
Ik zit met hetzelfde probleem op mijn 4s maar gisteren heb ik een update gedaan op een ipod van 4.3.3 naar 5.01 en op de ipod krijg ik wel de gelegenheid om een 2de melding in te stellen. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Bedankt |
|
|||
|
|||
Voor mij heb ik de oplossing inmiddels. Ik synchroniseer met 2 agenda's, en had slechts 1 aangevinkt staan in de kalender instellingen. Als je de 'Cloud' agenda aanvinkt, neemt 'ie wel 2 meldingen aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen | Londonforever | iTunes | 0 | 21-09-11 23:38 |
Kalender | Kets | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 16-08-10 16:49 |
Help!! iconen kalender, rekenmachine en app store verdwenen | joske666 | Jailbreak | 1 | 12-05-10 15:54 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
Kalender | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-02-08 00:54 |
|
|