iPhone 4 weigert alleen Tele2 simkaart discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen; ik heb het volgende probleem: Iphone 4 gekocht; (2de hands) volgens winkel simlock vrij; accepteerd inderdaad Hi (KPN) en T-mobile, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 weigert alleen Tele2 simkaart
Wie kan me helpen; ik heb het volgende probleem:
Iphone 4 gekocht; (2de hands) volgens winkel simlock vrij; accepteerd inderdaad Hi (KPN) en T-mobile, maar ik wil hem gebruiken voor een (bestaand) Tele-2 abonnement en dit lukt niet; krijg de melding in iTunes dat deze provider niet wordt erkend door de activatieserver van Apple!! Wat is hier aan de hand?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
as timosha said, EMEA lock. Needs to be unlocked to be working on tele2.
Send me PM , i think can help with the solution.
|
|||
|
|||
OK, probleem = opgelost )
Problem solved ) |
|
|||
|
|||
tele2 simkaart werkt niet
iphone 4 geschaafd met een Groupon, werkt helaas niet met mijn tele2 simkaart. Met simkaart van echtgenote hollandsnieuw geen probleem. Lijkt me hetzelfde probleem zoals eerder besproken. Iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
ja oplossing is makkelijk ....stuur even PM etje dan kunne we het oplossen.
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb je een pb gestuurd
hier ook het probleem met tele2 en iphone 4s hulp graag |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4s accepteert geen Tele2 simkaart | Anna57 | iPhone algemeen | 10 | 13-11-13 18:19 |
iPhone 4: Iphone werkt niet met Tele2 simkaart | Shienz | Unlock | 9 | 25-08-13 19:50 |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
iPhone 3GS: Iphone weigert simkaart | El-Kenny | Unlock | 3 | 17-07-10 17:56 |
|
|