geen 3G en 4G met R-sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een iphone 5 16gb. Hij was gelockt op t-mobile us. Deze heb ik kunnen activeren met een r-sim, daarna de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen 3G en 4G met R-sim
Hallo,
Ik heb sinds kort een iphone 5 16gb. Hij was gelockt op t-mobile us. Deze heb ik kunnen activeren met een r-sim, daarna de rpatch geïnstalleerd. Nu heb ik bereik en mobile data maar alleen EDGE Nu is mijn vraag weet er iemand hoe ik 3G en 4G krijg? Mijn provider geeft me toegang tot het 4G netwerk. Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beste je moet een activatie code ingeven voor de rpatch !
waarom geen imei unlock op je t-mobile usa laten doen ?is ie fabrieks simlock vrij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
Geen iPad 3G ontvangst met KPN sim | baobap | iPad algemeen | 10 | 09-12-10 23:30 |
iPhone 1e gen.: geen sim behalve met 1simkaart | neveil | Unlock | 4 | 04-01-10 23:05 |
Geen netwerk met Proximus SIM | xanadu.dm | Overige providers Nederland | 12 | 25-01-09 20:32 |
|
|