Unlocked and valid sim??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door snowman007 Jaa maar ik had geen 114 erop maar die moet ik dus nu erop zetten dan maar? Ondanks dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat stond er dan wel op??
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb je voor mij een link dan om 114 vanuit deze positie erop te zetten? Of moet ik die link gebruiken die je eerder al benoemde?
|
|
|||
|
|||
Standaard iets.. een lagere versie nog als 114
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik wel maar als ik downgrade ga ik niet naar 114 want dat stond er niet op..
|
|
||||
|
||||
In de wiki bij fw kan je 114 of lager downloaden
|
|
|||
|
|||
Wat moet ik dan downgraden firmware of baseband
|
|
||||
|
||||
Eerst de fw Vergeet niet de shiftknop in te drukken en dan op herstel drukken Zo kan je de fw kiezen
|
|
|||
|
|||
Denk je dat et dan weer nodig is om dat kaartje erbij in te doen bij de simkaart? want ik moet weer naar 1.0.2
|
|
||||
|
||||
Je hoeft dat chipje er niet in te doen en naar 102 kan je niet terug want daar ben je echt te laat voor Vanaf 111 kan je restoren
|
|
|||
|
|||
Ja maar kan dat wel dan dat ik ga restoren naar 111 dan? ondanks dat die er niet op stond?
|
|
||||
|
||||
Dat kan moet je hem wel op je PC hebben staan Je kan deze ook uit de wiki downloaden
|
|
|||
|
|||
Ja okee dat had ik al gezien maar dat is dus wel mogelijk.. hij hoeft er dus niet ooit al op hebben gestaan..
|
|
||||
|
||||
Nee dat hoeft niet Je hebt nu toch ook 2.0 erop staan heeft er ook nooit eerder erop gestaan voordat je updatete
|
|
|||
|
|||
Okeee.. zal proberen! maja omdat 1.1.4 et niet deed !! dacht ik misschien moet het oude er wel op..
kan niet worden hersteld er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (20) staat er nu.. en hoe verder nu dan? Laatst gewijzigd door macfreaker; 14-07-08 om 07:03. |
|
||||
|
||||
Je zult even moeten googlen naar een andere itunes namelijk 7.5 en die installeren
|
|
|||
|
|||
heb nu 7.7 is die niet goed dan?
|
|
||||
|
||||
Nee daar kan je hem niet mee downgraden
|
|
|||
|
|||
ik ga morgenvroeg weer ff verder proberen.. Allereerst bedankt al voor je hulp!!
|
|
||||
|
||||
Your welcome Link voor 7.5 Old Version of iTunes Download
|
|
|||
|
|||
Of wacht nog 2 weken, dan is zeker de unlock er.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP! Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone | ramoness | Archief | 1 | 17-07-08 11:47 |
"Insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone" | Zwollenaar | Unlock [archief] | 16 | 16-03-08 10:22 |
1.1.3 otb unlocked met x-sim? | westergeest | Archief | 11 | 12-02-08 00:30 |
Iphone Unlocked met Turbo Sim | Paolo_Totti | Archief | 1 | 06-11-07 02:05 |
iPhone geeft nsert an unlocked and valid SIM to activate Iphone | julietriccione | Unlock [archief] | 41 | 23-10-07 22:24 |
|
|