SPOED unlock zonder jailbreak, kan dat? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) SPOED Ik heb een iPhone4, met simlock van Telfort. Ik kan hem officieel laten unlocken maar dat duurt minstens twee weken! En ik ga maandag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SPOED unlock zonder jailbreak, kan dat?
SPOED
Ik heb een iPhone4, met simlock van Telfort. Ik kan hem officieel laten unlocken maar dat duurt minstens twee weken! En ik ga maandag naar China, en wil dan een Chinese sim kunnen gebruiken. Of zelf te unlocken, moet ik dan echt eerst mijn iPhone jailbreaken? Kan ik daarna nog wel terug? Ik kan de consequenties nu niet overzien van Jailbreaken. Wie helpt me op weg? thnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok; mooi. Maar hoe doe ik het dan wel? (anders dan via mn provider)
|
|
||||
|
||||
stuur eens het imei nummer kan ik even kijken wat voor simlock erop zit en wat de mogelijkheden zijn
|
Labels |
iphone4, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten kopieren overzetten zonder iCloud, kan dat? | Seagle | iPhone algemeen | 2 | 10-12-14 13:52 |
Telefoonnummer/sms blokkeren, kan dat al zonder JB? | colliehome | iPhone algemeen | 11 | 05-04-13 18:47 |
iPhone: hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is | Beny | Jailbreak | 6 | 30-06-12 11:05 |
iPhone: Nieuwe iPhone 4 achtiveren zonder updaten kan dat | jbliphone | Jailbreak | 3 | 14-08-11 23:27 |
iPhone: Jailbreak moet dat met of zonder simkaart? | ctrl8 | Jailbreak | 7 | 16-05-11 15:14 |
|
|