Telefoonnummer/sms blokkeren, kan dat al zonder JB? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan je tegenwoordig telefoonnummers blokkeren zonder JB?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Telefoonnummer/sms blokkeren, kan dat al zonder JB?
Kan je tegenwoordig telefoonnummers blokkeren zonder JB?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je? Het meezenden van je eigen nummer of het blokkeren van een nummer van iemand anders zodat je geen oproep/sms ontvangt?
Als je dat laatste bedoelt, dat kun je, meestal, ook via je provider regelen.
|
||||
|
||||
Nee. Enkel als de provider meewerkt, maar dat willen ze in Nederland naar mijn weten absoluut niet.
|
|
|||
|
|||
Alleen met jailbreak, callblocker of iblacklist
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Callblocker lukt niet, iblacklist is beter voor gebruik op iPhone(zelf geen ervaring met cydia enzo, want ik doe niet aan JB'en) Men kan afzenders toch blokkeren maar die heb ik idd nog niet gezien in de app store. Link: http://www.iblacklist.com.br/ |
|
|||
|
|||
Onderbouw je uitspraak over Callblocker eens, aangezien je geen JB gebruikt en derhalve dit niet kan bevestigen uit eigen ervaring?
|
||||
|
||||
Niet alles hoef je te testen om te weten of iets goed is of niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@vuurvreter
Heb jij callblocker mischien al getest omdat je het programmaatje verdedigt? @timosha soms niet bij u ook zo mischien? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? | Liinde | iPhone algemeen | 8 | 16-11-12 21:16 |
iPhone: hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is | Beny | Jailbreak | 6 | 30-06-12 11:05 |
iPhone: Nieuwe iPhone 4 achtiveren zonder updaten kan dat | jbliphone | Jailbreak | 3 | 14-08-11 23:27 |
Bij het sms'n worden woorden aangevuld: kan dat uit? | wilfrida | Archief | 3 | 13-10-10 00:38 |
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet | Mr.Erie | Archief | 11 | 16-08-09 15:48 |
|
|