//

Printer

Printer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier meerdere printer apps staan op de iPad en iPhone; niet 1 die via A4 formaat wil afprinten, hoe kan dit nu? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-13, 16:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Printer

Ik heb hier meerdere printer apps staan op de iPad en iPhone; niet 1 die via A4 formaat wil afprinten, hoe kan dit nu?
Ik heb een E-printer van hp, die werkt zonder probleem met windows 7 en macbook, het afprinten via laptops en iPad en iPhone lukt wel maar het lukt nergens om het via A4 formaat te laten afdrukken, zeer vervelend.
Er is een app bij; ik kan A4 formaat instellen maar dan staat er 4 mogelijkheden van foto grootte en het belachelijke is je die niet op een A4 kan afprinten, alleen op kleinere formaten.
Zou handig zijn een app te vinden waarbij je dit al wel kan instellen de foto op een A4 formaat moet geprint worden en uiteraard over het volledige blad word afgeprint.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-13, 16:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je het al eens geprobeerd met de HP ePrint app uit de App Store?
  #3  
Oud 05-04-13, 17:04
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

of met "printer pro" uit de App Store. Werkt bij mij prima.
  #4  
Oud 05-04-13, 17:16
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
"printer pro" uit de App Store.
En deze kost 4.49 euro, vergeet wel eerst niet te testen met de Lite versie om te kijken of jouw printer wel compatibel is.
  #5  
Oud 05-04-13, 17:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
of met "printer pro" uit de App Store. Werkt bij mij prima.
Printer pro heb ik; wat doe ik dan in godsnaam verkeerd?
Ik wil dus de foto op een A4 formaat afdrukken, dat gaat maar dus niet over het volledige blad, het is altijd in een kleiner formaat de foto op het A4 blad word afgedrukt?
Ik moet blijkbaar ergens iets fouts doen dan?
Ik zie niet meteen een instelling ofzo ik de foto over een volledig A4 formaat kan afprinten?
  #6  
Oud 05-04-13, 17:29
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Printer pro heb ik; wat doe ik dan in godsnaam verkeerd?
Ik wil dus de foto op een A4 formaat afdrukken, dat gaat maar dus niet over het volledige blad, het is altijd in een kleiner formaat de foto op het A4 blad word afgedrukt?
Ik moet blijkbaar ergens iets fouts doen dan?
Ik zie niet meteen een instelling ofzo ik de foto over een volledig A4 formaat kan afprinten?
Ik heb het voor u zojuist nog eens getest met "printer pro". Wanneer je kiest om photo's af te drukken, krijg je (als het goed is) de keuze "paper size". Als je daar A4 invult zou het prima moeten werken. Succes.
  #7  
Oud 05-04-13, 18:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Ik heb het voor u zojuist nog eens getest met "printer pro". Wanneer je kiest om photo's af te drukken, krijg je (als het goed is) de keuze "paper size". Als je daar A4 invult zou het prima moeten werken. Succes.
Snap er niks van hier; het enige ik nu te zien krijg is landschapmodus of portrait modus, that's it. Meer kan ik niet doen en thelpt nikske.
Bedankt voor de hulp alvast (allemaal), helaas gaat het hier langs geen kanten, snap er niks van.
Tligt volgend mij mss aan de foto zelf want ik heb een andere die groter is die ik op iPad/iPhone staan heb, ik heb portrait genomen en das wel over heel het blad dus nu ist wel goed, ik dacht echt dat ook al hebt ge ne kleinere foto dat da toch zou gaan om over een volledig A4 formaat te printen, jammer maar soit.
  #8  
Oud 05-04-13, 18:15
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Snap er niks van hier; het enige ik nu te zien krijg is landschapmodus of portrait modus, that's it. Meer kan ik niet doen en thelpt nikske.
Bedankt voor de hulp alvast (allemaal), helaas gaat het hier langs geen kanten, snap er niks van.
Tligt volgend mij mss aan de foto zelf want ik heb een andere die groter is die ik op iPad/iPhone staan heb, ik heb portrait genomen en das wel over heel het blad dus nu ist wel goed, ik dacht echt dat ook al hebt ge ne kleinere foto dat da toch zou gaan om over een volledig A4 formaat te printen, jammer maar soit.

Je kunt het ook eens testen als je met de iPhone een photo neemt met de App zelf. (naar printer pro -> photos -> camera take photo). Vervolgens de genomen photo printen. Je krijgt dan eerst een scherm waar je de keuze hebt tussen 1) je printer, 2) aantal copies, 3) orientation (portrait of landscape) en 4) papersize waar je de keuze hebt tussen verschillende formaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Printer probleem TouchMe iPad algemeen 11 21-04-12 20:51
PDF printer KvdS iPhone algemeen 5 23-03-12 09:41
Mac OS X: Printer naar Macbookpro Iphone3Gs Desktop-applicaties 0 19-10-11 15:01
Printer functie verkerk iPad algemeen 0 29-07-10 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.