Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds vandaag het volgende problemen met mijn iPhone 4s -De sluimerknop werkt niet meer -De lichtsensor werkt niet meer De iPhone staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet
Hoi,
Ik heb sinds vandaag het volgende problemen met mijn iPhone 4s -De sluimerknop werkt niet meer -De lichtsensor werkt niet meer De iPhone staat aan, dus ik kan hem gebruiken, maar ik kan niet handmatig het scherm uit zetten (moet dus een minuutje wachten). Buiten dat kan ik de iPhone ook niet volledig uitschakelen natuurlijk, want de knop doet niks meer. Ook doet de lichtsensor het niet meer, het scherm blijft continu opdezelfde lichtsterkte, dus zowel onder een lamp als in een donkere ruimte blijft de lichtsterkte van het scherm het zelfde. Heeft iemand enig idee wat er kapot zou kunnen zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je best eens via een apple shop of erkende hersteldienst aanklopt voor dit (waarschijnlijk hardwarematig) probleem
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem
hi,
welke actie heeft je het meeste opgeleverd? Bij mij werkt de sluimerknop ook niet meer... |
|
||||
|
||||
Wanneer je hebt uitgesloten dat het een softwarematig probleem betreft door de iPhone te herstellen met iTunes (als nieuwe iPhone) zul je met de iPhone terug moeten naar de verkoper. Als de iPhone geen schade van buitenaf heeft dan mag een 4S nog geen defecte power knop hebben.
|
|||
|
|||
thx
thx, ga van het weekend even langs, ligt nl zeker aan device. Hoop op een oplossing!
|
Labels |
aan uit knop, iphone 4s, lichtsensor, sluimerknop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App ter vervanging van kapotte sluimerknop | GertJan1403 | iPhone Apps | 4 | 04-11-11 20:23 |
Sluimerknop weigert en spontaan Zet Uit Scherm | mlies01 | iPhone algemeen | 0 | 28-10-11 12:33 |
Iphone 4 lichtsensor probleem + touchscreen | robijno1985 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 14:03 |
aan/uit/sluimerknop | iMac | iPhone algemeen | 2 | 04-06-10 22:35 |
|
|