Printer naar Macbookpro discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met mijn vraag: Ik heb een router van KPN (Experia Box) voor mijn interactieve tv en internet+bellen. hier zit ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Printer naar Macbookpro
Wie kan mij helpen met mijn vraag:
Ik heb een router van KPN (Experia Box) voor mijn interactieve tv en internet+bellen. hier zit ook een USB op. Ik wil graag draadloos kunnen printen mijn Canon MP610 deze is compatibel met Mac. Verder heb ik geen time capsule of een air extreme. moet ik dit echter aanschaffen als ik echt draadloos wil verbinden met mijn printer? of kan ik gewoon de usb van de printer in de usb stoppen van mijn router? deze is Wi-Fi verbonden met mijn Macbook pro. bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Printen naar Desktop Printer | Gryta1 | iPad Apps | 0 | 09-09-11 17:15 |
Synchronisatie met MacBookPro | blofron | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 17:11 |
Printer functie | verkerk | iPad algemeen | 0 | 29-07-10 00:16 |
Werkt niet: USB tethering via MyWi, 3G, firmware 4.0, T-mobile op MacBookPro OSX 10.6 | seevinck | Odido (T-Mobile) | 7 | 26-07-10 20:54 |
Mac OS X: wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro | guided tours | iTunes | 1 | 12-11-09 17:44 |
|
|