File upload vanuit de webbrowser, waarom laat Apple dit niet toe? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Een foto'tje uploaden bij je marktplaats advertentie of een bijlage plaatsen bij je forumbericht, het kan allemaal niet met de iPhone. Safari ondersteunt geen file ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
File upload vanuit de webbrowser, waarom laat Apple dit niet toe?
Een foto'tje uploaden bij je marktplaats advertentie of een bijlage plaatsen bij je forumbericht, het kan allemaal niet met de iPhone. Safari ondersteunt geen file upload. Zover ik heb begrepen kunnen Android en WP7 telefoons het wel (net als deze wél flash ondersteuning hebben), wat de iPhone t.o.v. de concurrentie meer en meer tot een gemankeerd apparaat maakt als je puur naar de internetervaring kijkt.
Of zie ik iets over het hoofd en kun je wél gewoon uploaden vanuit Safari? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download de imageshack uploader applicatie. Het is gratis, alleen registratie is vereist. Daarmee upload je je foto, je krijgt link(en) te zien neem altijd de eerste of de tweede link. Kopieer die link en plak het bij je marktplaats artikel. Ajuus!
|
|
|||
|
|||
Een simpel linkje plaatsen bij je Marktplaats advertentie kost 9 euro. Daar hoef je niet zo heel veel Nederlander voor te zijn om dat niet te doen.
Laatst gewijzigd door Apple740; 03-05-11 om 04:16. |
|
|||
|
|||
Heb inmiddels een Cydia tweak gevonden die file upload via mobile Safari mogelijk maakt, "Safari upload enabler". Werkt perfect! (kost wel $1,99)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, heel irritant.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple wil gewoon niet dat je kunt bladeren door het bestandssysteem. Daar tegenover zouden ze natuurlijk wel de foto rol benaderbaar moeten maken via Safari, dan kun je in ieder geval plaatjes uploaden (naar bijv. je Marktplaats advertentie). Dat zelfs dát niet wordt toegestaan is voor mij onbegrijpelijk. Maar gelukkig kunnen we jaIlbreaken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die JB tweak heb ik uitgeprobeerd en werkt goed! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Programma om word en excel te openen vanuit de webbrowser | gunnie | iPhone Apps | 0 | 03-02-11 12:46 |
Upload file zonder Wi-Fi | Euphanasia | Unlock [archief] | 1 | 15-04-08 19:02 |
|
|