wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nergens terug te vinden of dit nu al mogelijk is, namelijk het syncen van je iPhone en Mac via een wireless netwerk. Ik zou het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wireless syncen van je iPhone met je MacBookPro
Nergens terug te vinden of dit nu al mogelijk is, namelijk het syncen van je iPhone en Mac via een wireless netwerk. Ik zou het tof vinden om niet elke keer die usb kabel te hoeven gebruiken om mijn iTunes met mijn iPhone te syncen.
... of bestaat er al een andere app die dit doet (ik denk dan spontaan aan een backup nemen van je iPhone). Laatst gewijzigd door Timmeh_; 12-11-09 om 18:14. Reden: [FONT]-tags en [COLOR]-tags verwijderd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mobile me . is ook wireless alleen neemt niet alle syncprocessen voor zn rekening
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone | Eiso | iPhone Navigatie | 2 | 27-08-11 16:24 |
Synchronisatie met MacBookPro | blofron | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 17:11 |
Is het mogelijk om wireless iCal te syncen? | lakes | iPhone algemeen | 7 | 10-06-10 00:02 |
Iphone/touch wireless verbinden met stereo | luds22475 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 10-03-08 13:42 |
|
|